na school haaste Annabel zich naar huis zodat ze voor het nieuwe paard zou komen nog even op Bo kon rijden. om 4 uur kwam er een auto met trailer hun erf oprijden. Annabel zag meteen dat het de vrouw van de vorige dag was. ze vroeg beleefd wat ze voor de vrouw kon doen. en die zei: mijn paard wil niet meer springen kan jij hem helpen? ik kan het altijd proberen. antwoorde Annabel. ik hou u op de hoogte. hoe heet uw paard? hij heet Starlicht en hij is allergisch voor hooi. als er iets is kun je me altijd bellen. je zus heeft mijn nummer wel. oké wilt u nog een kopje koffie of wilt u onze manier van aanpak zien? vroeg Annabel. ik wil jullie manier van aanpak wel eens zien. oké ik zal Starlicht in zijn stal zetten en Storm pakken. om de paarden aan ons te laten wennen maken we ze eerst mooi rustig door ze rond te laten draven en galloperen en dan draaien we ons weg en dan komen ze meestal vanzelf naar ons toe. ik zal het wel voordoen met Storm één van onze eigen paarden. Annabel liet Storm draven en galloperen tot hij moe was. ze draaide zich weg en Storm kwam gelijk naar haar toe. hij volgde haar door heel de bak. de vrouw klapte en Annabel maakte samen met Storm nog een ererondje door de bak. toen namen de vrouw en Annabel afscheid van elkaar. Annabel zette Storm in zijn stal. toen ging ze naar Starlicht´s stal waar ze Sander tegenkwam. hij is mooi rustig. vond Sander. Annabel ging alvast voeren. na tien minuten kwam Sander haar helpen. na het voeren ging Sander naar huis en Annabel ging eten. de volgende dag ging Annabel met Starlicht aan het werk net als met Storm de vorige dag. Starlicht deed goed zijn best. Annabel ging gelijk naar Sander toe toen hij er aan kwam en zei: het nieuwe paard Starlicht is allergisch voor hooi. o goed dat je het zegt want ik wou net hooi gaan voeren. moet ik je helpen? als je dat wilt mag dat wel maar anders vraag ik Arthur wel dan kan ik het ook gelijk tegen hem zeggen. oké dan ga ik Bo´s stal wel uitmesten. toen ze daar klaar mee was ging ze met Bo een buitenrit maken. toen ze terug kwam legde ze de springbalken alvast in de bak zodat ze morgen zo kon beginnen met Starlicht. maar hij sprong niet. toen ze hem in de stal had gezet ging ze met Storm trainen. toen ze terug kwam ging ze even bij Starlicht kijken. tot haar schrik zag ze dat er hooi in zijn net zat. ze haalde het er snel uit maar hij had al wat in zijn mond. ze ging snel naar binnen en vroeg Chantal het nummer van mevrouw van de Berg. 06300628 of 0528321761 wat is er zo dringend? maar Annabel antwoorde niet. ze belde al. ze vroeg hoe erg het was als Starlicht hooi at. niet zo heel erg denk ik. maar bel voor de zekerheid de veearts maar even. oké zal ik doen. dag, ze belde Ty en die zou zo snel mogelijk langs komen. ze ging nog even in de stal kijken. toen ze terug kwam was Sander bij haar thuis. ze was zo verbaast dat ze hem Ty noemde. hij lachte en zei: Annabel ik ben Sander hoor. ja dat weet ik wel mag ik geen grapje maken? tuurlijk wel maar je keek zo serieus dus ik dacht dat het geen grapje was. maar wat doe jij hier binnen vroeg Annabel. je opa vroeg of ik bleef eten. en dat leek me wel gezellig. oké maar Ty komt eraan dus ik loop even mee naar Starlicht. ze liep snel naar Ty en bracht hem naar Starlicht. Ty onderzocht Starlicht en zei: je moet hem goed in de gaten houden en als er iets veranderd moet je me bellen. oké dat zal ik doen. antwoorde Annabel en ze liep met Ty mee naar zijn auto. toen hij weg was ging Annabel naar binnen. ze kon gelijk aanschuiven toen ze binnen kwam. ze ging naast Sander zitten. toen ze klaar watren gingen ze nog even naar de stal en liepen gelijk door naar Starlicht. ze zagen dat er nog niets veranderd was dus liepen ze verder. toen ze rond waren liepen ze naar binnen op televisie te gaan kijken met Chantal en Jeff. de volgende dag kwam er weer een nieuw paard: Chopper hij wou niets meer eten en drinken. de vrouw die hem bracht was erg ongerust omdat hij al heel mager was. ze had ook geen idee wat ze eraan moest doen dus bracht ze hem naar horseland. toen de mevrouw weg was belde Annabel Ty wat ze er tegen kon doen. Ty zei dat hij nog wel even langs zou komen om naar Chopper te kijken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen