Dream 15.
Ik opende mijn ogen en voelde iets zachts onder me: een bank. Ik voelde over mijn buik, ook iets zachts? Ik keek naar mijn buik en zag een klein poesje liggen slapen: snickers! Wat was er gebeurt en waar was ik nu? Dat was het enige wat ik me afvroeg. "Ze is wakker." hoorde ik een stem zachtjes fluisteren. Een gezicht kwam boven mijn hoofd te hangen: Zayn! Hij glimlachte lief maar toch een beetje bezorgd naar me. "Alles goed?" vroeg hij. Volgens mij wist hij niet eens mijn naam. "Sacha,Sacha! Gelukkig ben je wakker! Hoe voel je je?!" Het was de bezorgde stem van Dorinde. Ik probeerde rechtop te gaan zitten waardoor snickers schrok en wegsprong. Een jongen met krullen pakte het katje op: Harry! "Calm down snickers. It's allright." Ik keek naar Dorinde. "What happend?" vroeg ik haar. Ze ging naast me zitten op de bank. "Je werd meegenomen door iemand en bedreigt en gegijzeld. Zayn was buiten aan het roken en hoorde iemand schreeuwen dus hij ging kijken. Die man had een mes tegen je keel gedrukt en zei dat als Zayn nog een stap zou zetten, je eraan zou gaan. Zayn kon niks doen. Maar toen kwam Niall plotseling en sloeg die man op zijn hoofd met iets. Het eindigde in een gevecht en jij kreeg een klap op je slaap waardoor je op de grond viel." Ik keek haar verbaast aan en plots herinnerde ik me alles weer. Niall kwam net binnenlopen en ik keek hem dankbaar aan. Hij letter er verder niet op. "Can I speak to you? Alone?" vroeg Zayn aan me. Ik knikte en stond op om achter hem aan te lopen naar de gang. Hij keek me recht in mijn ogen aan. Wat zou hij willen zeggen?
Er zijn nog geen reacties.