dit is het begin van het verhaal

het is nog donker maar Annabel is al wakker. ze kleedt zich snel aan en gaat naar de stal om de paarden te voeren. ze hoopt dat Sander snel komt. want als ze alle paarden moet voeren mist ze de bus. na een half uur komt Sander aan rijden. Annabel rent naar hem toe en kust hem. ze hebben nog maar een week verkering ook al leek het een jaar. toen ze klaar waren met voeren ging Annabel naar de stal van Bo. tien inuten later ging ze zich omkleden ze had haast geen tijd om haar opa gedach te zeggen. in de gang botste ze tegen haar zus Chantal aan. Chantal was 25 en Annabel 16. toen hun moeder een paar maanden geleden overleed was Chantal thuis gekomen om op Horseland te werken. ze had haar baan als banksecetaresse opgezegt. waar ze veel geleerd had. maar sinds hun vader Hans van een paard was gevallen en daardoor niet meer kan rijden rijdt Chantal op geen enkel paard meer. toen Annabel de bus inkwam zwaaide Charlotte naar haar. Annabel ging naast haar zitten. heb je een leuk weekend gehad? vroeg Charlotte. ja jij? antwoorde Annabel. ja ik ben met Floris naar de bioscoop geweest. o leuk. heb je zin om vanmiddag met mij een buitenrit te maken? ja leuk. mag ik dan op Storm? goed. dan neem ik Bo. na school fietsten de meiden snel naar Annabel´s huis. ze zadelde Bo en Storm snel op. ze zeiden Jeff en Chantal gedach en gingen naar Sander om hem gedach te zeggen. ze vonden hem in Spartan´s stal die hij stond te poetsen. hij zei dat best mee zou willen. maar hij had nog veel te doen. dat geeft niet er komt vast wel een keer dat je wel mee kan. zei Charlotte. doei. doei. zei Sander. en hij gaf Annabel een kus en zij kuste terug. Charlotte en Annabel gingen snel op weg om voor het donker terug te zijn. ze reden door het bos en langs de straat tot ze plotseling bij een huis een paard zagen. ze dachten kom laten we informeren en hun over horseland vertellen en ze reden er snel heen. Annabel vertelde de vrouw dat zij paarden met problemen op horseland helpen. de vrouw vertelde dat haar paard niet wou springen een ook zei de vrouw dat ze eroverna zou denken of ze haar paard naar horsland zou brengen. ze zou het er met haar man over hebben. de meiden namen afscheid en gingen verder. toen de meiden weer bij Annabels huis waren ging Charlotte naar huis en Annabel ging op zoek naar Sander om hem te helpen met voeren. ze had geluk dat ze geen huiswerk had want anders had ze tot midden in de nacht niet geslapen. ze ging naar binnen om te eten. daarna ging ze nog even naar Bo. ze vroeg Chantal of er de volgende dag nog nieuwe paarden zouden komen. die zei dat er één paard zou komen. het paard zou om 4 uur komen zodat Annabel erbij kon zijn. dat vond Annabel wel fijn. dan wist ze ook gelijk wat er met het paard aan de hand was.

Reageer (1)

  • Cypher

    whahaaa, heartland verhaal :X
    ey mijn naam komt er in voor :) hihi
    mooi verhaal hoor keep going XD
    xxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen