Ik voelde me echt ongemakkelijk tussen Owen en zijn twee vrienden. Overduidelijk was te zien dat Owen en Harry teveel gedronken hadden. Niet dat ik iets tegen drank had, nee zeker niet maar niemand wist waartoe ze in staat waren. Ik had Zayn één blik geschonken deze avond en dat vond ik meer dan genoeg. Natuurlijk herinnerde ik me het gedeelte dat ik hem het vergeven had, maar dat maakte niet meteen alles goed. Ik had besloten me niet als een oude, saaie taart te gaan gedragen en ook wat te drinken om losser te komen. Ik mocht Owen heel graag en ik wilde absoluut niet dat hij stomme gedachten over mij kreeg.
"Dus ze kwam hier om suiker te halen hè" grijnsde Harry en hij schonk een blik naar mijn glas whisky. Zayn had de hele avond geprobeerd mijn blik te vangen en me vervolgens te waarschuwen. Ik negeerde zijn blikken hoe ze ook bedoeld waren. Owen was betrouwbaar en hij deed zijn uiterste best om een goede vriendschap op te bouwen. Wat ik niet begreep waren de waarschuwingen die ik toegeworpen kreeg, niet alleen door Zayn maar ook door Megan.
"Niamh ga je mee buiten roken?", het was Zayn die de vraag uit zijn mond kreeg, vraag me niet hoe. Ik voelde me nog steeds niet op mijn gemak en Zayn leek me niet erg dronken zelf was ik dat ook niet echt. Ik knikte en volgde Zayn naar buiten waar ik een sigaret kreeg aangeboden. Meteen sloeg ik zijn aanbod af en stopte hij de sigaret in zijn ogen mond.
"Rook je niet?", hij blies wat rook uit.
"Af en toe" beantwoorde ik zijn vraag met mijn blik op de sterrenhemel gericht. Waarom hij me mee naar buiten had gevraagd was me nog steeds niet helemaal helder, waarschijnlijk had hij er dan ook niet echt bedoelingen mee en wilde hij gewoon iemand om buiten mee te vragen.
"Ik wil je waarschuwen voor Owen, Niamh. Alsjeblieft geloof me, hij is niet zoals je denkt" mompelde hij. Ik wist het echt niet meer met Zayn, de ene keer kwam hij zo geloofwaardig over dat je haast denkt dat hij de waarheid spreekt, maar de andere keer is hij en ongelofelijke klootzak. "Zayn.." zeurde ik hopend dat hij ophield met zijn waarschuwingen, aangezien ze tot nu toe nog geen indruk op me gemaakt hadden.
"Waarom was je eigenlijk niet gewoon eerlijk en gebruikte je een stomme smoes om bij Owen te zijn" gromde hij.
"Ik had echt wat suiker nodig..", pas nu drong het tot me door dat het echt een slap excuus was hoe waar het ook was.
"Ja vast..". Ik begreep Zayn wel, ik deed geen moeite om hem te geloven waarom zou hij mij dan wel geloven?
Zayn had inmiddels zijn sigaret opgerookt en had hem al uitgetrapt met zijn sneakers.
"Niamh luister. Owen heeft een slechte kant en ik weet niet wat hij van plan is, maar ik weet wel dat hij slechte bedoelingen heeft", bij deze woorden hield hij mijn bovenarm stevig vast. Waarom moest het altijd zo moeilijk lopen?

Sorry deze kwam wat later, was bij een nichtje die jarig is.. xxxx <33

Reageer (13)

  • SMalik1D

    snel verderrrrrr

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Ik heb een vraagje,
    Waneer ga je weer verder??
    I love This story...(flower)
    xx

    1 decennium geleden
  • lilymeid

    VERDUUR

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    pleas, pleas.
    snel verder:D:D

    Iloveyourstory....(flower)

    1 decennium geleden
  • SCORPlO

    (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen