Owen opende lachend de deur en zijn gedrag verraadde dat hij gedronken had en niet een beetje ook.
"Ah jullie zijn er.." mompelde hij en liet ons binnen. Waarom we moesten komen was zelfs mij nog niet duidelijk dus ik was best benieuwd wat hij van ons wilde. Terwijl Harry en ik plaats namen op één van zijn banken verdween Owen de keuken in en kwam hij niet veel later terug met een fles whisky. Mijn gezicht betrok meteen, ik had totaal geen behoefte aan alcohol. Harry integendeel wel en dronk meteen gulzig van zijn glas.
"Waarvoor zijn we hier?" bromde ik gehumeurd.
"Mag ik mijn vrienden niet uitnodigen?" was Owen's weerwoord. Een luide zucht verliet mijn mond en ook ik besloot uiteindelijk wat te drinken.

"Oh.." mompelde Owen toen hij de bel hoorde en opstond.
"Het is je vriendin" gierde Harry en blijkbaar vond hij het heel grappig want de tranen stonden in zijn ogen van het lachen. Owen liep richting de deur en meteen stopte zijn gelach wat werd vervangen door zachte woorden die ik niet goed verstaan kon. Harry moest nog steeds hard lachen om zijn eigen grap. Owen verscheen even later weer met achter zich nog een persoon. Mijn hart stond voor mijn gevoel stil en mijn bloed gierde door mijn lichaam. Mijn ogen sperde ik wijd open om haar goed in me op te nemen.
"Niamh hier, kwam om suiker vragen" deelde Owen grijnzend mee waardoor Harry weer begon te huilen van het lachen. Wat was dat voor stompzinnige smoes? Niamh perste ook een glimlachje op haar gezicht maar leek zich totaal niet op haar gemak te voelen. Wat wil je ook, met drie dronken jongens om je heen. Eigenlijk waren het er twee, ik had deze avond nog niet echt veel gedronken waar ik overigens heel blij mee was.
"Ga zitten", zonder te wachten op een reactie duwde Owen, Niamh in een stoel.
"Wat drinken?", weer kreeg ze de kans niet om te antwoorden want ze had al een glas met whisky in haar handen gekregen. Wat had me ook alweer zo ver kregen om ook maar te denken dat ik haar op zou geven? Één blik van haar was voor mij genoeg om te weten dat ik haar nog steeds doodgraag wilde. Owen had gedronken en dat was duidelijk te merken óók voor Niamh. Het was beter dat ze haar suiker kreeg en wegging, als Owen dronken was kon hij dingen doen waar hij laten voor ging boeten..

Alsjeblieft nog een stukje (: Wie heeft dat smoesje ook weleens gebruikt? ;p xxxxx <33

Reageer (10)

  • thatonechild_xo

    ik heb ooit ook zo'n smoesje gebruikt, alleen toen ging het over een camera, die van mij was serieus kapot en ik had er wel een nodig maar niet bij hem het was namelijk niet mijn buurjongen

    1 decennium geleden
  • 1Dazzle

    Ik heb dat nog nooit gedaan. Dat komt denk ik vooral omdat ik geen buurjongens heb. Nuja, ik heb er &, maar die is vijf. Helaas :)
    En ik ben trouwens heel blij dat je weer post :D <3

    1 decennium geleden
  • 1DLover1996

    Snel verder!!

    ~xxx~

    1 decennium geleden
  • lord

    Ahhhhhhh
    spannenndd;p.snell verdeex

    1 decennium geleden
  • Calypso

    Ik mag die Owen echt niet.
    Snel verder :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen