Renée

Met moeite open ik mijn ogen, waterdruppeltjes spatten uit elkaar op mijn gezicht en ik staar even troebel naar de gene die over mij heen hangt 'Hey je bent er weer, kan je me zien?' ik knijp even in mijn ogen en zie dan redelijk helder de jongen uit het vliegtuig boven mij hangen 'Ik dacht dat je dood ging' mompelt hij zachtjes. 'Je buik bloed' ik kijk naar zijn buik en hij knikt pijnlijk 'ja er zit een wond' 'Laat mij het even schoonmaken' 'Met wat?' eh ik kijk even om mij heen zout water is ook niet echt handig denk ik? 'Ik heb een flesje water in mijn tas' ik strompel naar zijn tas toe en haal het flesje er uit en spoel de wond schoon, ik trek een mouw van mijn vestje af en bind dat om zijn middel heen strak om de wond. 'Hoe heet je eigenlijk?' 'Renée jij?' 'Gregory' ik glimlach naar hem en staar dan naar het vliegtuig de ondergaande zon maakte het hele tafereel heel vredig terwijl dat het totaal niet was. 'We moeten hier slapen maar de zee komt steeds dichter bij, we moeten een plek zoeken waar we droog zijn' Gregory knikt en ik help hem overeind allebei lopen we strompelend verder het strand op 'Ik heb snoepjes in mijn tas dus als je wil' ik schud mijn hoofd en leg mijn hoofd neer op het harde zand gregory legt zijn hoofd op zijn tas en gebaard dan dat ik met mijn hoofd op zijn borst moet gaan liggen. 'Nee je hebt pijn' 'Jij niet dan?' ik reageer niet en leg mijn hoofd op zijn warme borst. 'Straks gaan we dood' 'Nee dat gaan we niet ga maar slapen, dan zoeken we morgen wel naar eten'

'Renée' slaperig open ik mijn ogen en zie dat ik op een rare manier tegen Gregory aan lig, 'Sorry ik moet plassen en je huilde in je slaap dus ik dag laat ik je dan maar wakker maken' ik knik een beetje stoned en kom langzaam overeind, mijn wangen waren inderdaad nat zal wel een nachtmerrie gehad hebben. 2 minuten later komt hij terug 'Wil je nog verder slapen?' ik schud mijn hoofd 'Nee ik-' mijn stem breekt en plotseling stromen er tientallen tranen over mijn wangen 'Hey shht het komt wel goed echt waar we zijn samen' probeert hij mij troostend toe te spreken. 'Ja maar we zijn nog niet gered ze zien toch als een vliegtuig niet aankomt dan gaan ze toch zoeken?' Gregory wist niet wat hij er op moest zeggen en streelde met zijn hand door mijn haar. 'Laten we even kijken wat ik in mijn tas heb' hij gooit zijn tas leeg en ik zie tientallen boxers, telefoonlader, kougom, paar zakjes snoep, sokken en twee shirts. 'Waarom zitten boxers, sokken en shirts in je hand bagage?' 'Ik was mijn boxers en sokken vergeten en die shirts die kwamen net uit de was dus die heb ik er toen ook maar in gedaan' 'Handig' hij knikt en gooit mij een boxer en een shirt toe 'Hier dan kan je je opfrissen je zit nog helemaal onder het bloed' 'Maar iedereen kan me hier zien' 'Nee alleen ik en ik kijk wel de andere kant op oke?' ik knik en loop naar de zee toe 'Echt niet kijken he' 'Nee echt niet ik beloof het je' naakt ging ik het water in en schrobde mijn lichaam, toen ik helemaal schoon was liet ik mezelf drogen op de kant met mijn rug naar Gregory die zover ik gezien had echt niet had gekeken. snel trok ik de boxer aan mijn eigen bh en zijn shirt 'Je mag weer naar de zee kijken' hij kwam gelijk aanlopen in zijn boxershort en gooide net zo als ik zijn kleren in het water en begon het bloed er uit te wassen. 'We moeten kijken of we het vliegtuig in kunnen komen en koffers er uit kunnen halen' 'Nee ik ga daar niet meer in echt niet' hij haalt zijn schouders op en blijft er naar kijken 'Als ik nu in de boom klim?' 'Je hebt een wond op je buik' 'Doet niet zo veel pijn' ik lach schamper en pak dan zijn shirt uit zijn handen om het bloed er uit te poetsen 'Ja vrouwen zijn dat gewend met bloed enzo' ik kijk hem met grote ogen aan en hij trekt een scheef lachje. Hoofdschudden schrob ik het met zand er uit en laat gregory dan alles uitwringen. Samen lopen we het strand weer op en hangen onze kleding aan een lange tak. 'Ik ga me nu wassen, maar jij mag best kijken hoor' hij pakt een schone boxer en loopt weer terug naar de zee.

Reageer (7)

  • QueenMary

    Nicee (:

    1 decennium geleden
  • xlhovee

    Super goed.. Nu al! Snel verderr

    1 decennium geleden
  • JustMelis

    geniaal hoofdstuk, snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Jennifer1308

    Maar jy mag best kyken hoor wahhaha! Geniaal
    En of ze zal kyken!
    Snel verder

    1 decennium geleden
  • litllebitch

    zo leuk verhaal he
    snel veder :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen