Als ik met een kort broekje en een wit hempje het vliegtuig uit stap loop ik meteen door om mijn koffers te pakken. Ik zit er echt heel erg op tegen om Demi weer te zien. Ja, ze kan aardig zijn echt waar. Maar ze is te perfect het is zo irritant. Dan ook nog met haar veel te knappe en 'oh zo beroemde' Niall Horan.
Ik pak mijn koffers van het 'draaiding' zoals ik het noem pak, loop ik naar buiten en zie ik Demi, Niall en HEEL veel andere mensen staan. Ik loop naar ze toe en geef ze een korte knuffel, alleen Niall en Demi dan die andere mensen vind ik nu al irritant. We willen weglopen als er opeens een meisje aan m'n arm trekt. Ik kijk boos naar achter en het meisje kijkt me super arrogant aan. 'Wat is jou probleem?' Vraag ik aan haar. 'Jij bent mijn probleem' Ik kijk haar arrogant aan en vraag haar waarom. 'Je gezicht irriteert me en je bent echt te vol van jezelf. Kijk hoe je je kleed, je bent net een hoer.' Okee, dat was genoeg. Ik laat mijn koffers vallen en sla haar met een vuist tegen haar neus aan. Ze pakt mijn haar vast en ik voel hoe mijn hoofd tegen iets hards beland. Waarschijnlijk haar knie, maar dat doet er niet toe. Ik pak haar bij haar haren en gooi haar op de grond, letterlijk. Ik schop haar een paar keer in haar buik totdat ik van achter bij mijn armen word gepakt en weggehaald word. Ik tril nog helemaal na en ik probeer me los te wringen uit de greep, zonder veel nut.
'Godverdomme Deriane! Kijk wat je hebt gedaan, waarom zoek je altijd zoveel aandacht?' Hoor ik mijn zus roepen. Na een aantal pogingen krijg ik me los uit de houdsgreep van blijbaar, Niall. Ik loop naar mijn koffers toe en stamp weg. Klote mensen, klote stad en vooral KLOTE FANS. 'Deri wacht nou!' Kan ik Niall nog net horen roepen.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen