Dream 13.
De show was voorbij voordat ik het wist en iedereen liep de zaal uit. Ik wou al bijna naar buiten lopen toen Anouk me aan mijn capuchon trok. "Dude, don't you forget something?" Ik haalde mijn schouders op. Ze liet haar keykoard voor mijn neus slingeren. Ik sloeg een hand voor mijn mond. "BACKSTAGE!" schreeuwde ik en ik werd al gauw meegetrokken door de rest.
We stonden voor een poort en ik was bloednerveus. Er stonden 2 wachters voor de ingang. We lieten onze pas zien en de doorgang werd vrijgemaakt. Ik liep voorop wat me op de zenuwen werkte. Ik schoof een stuk gordijn opzij waardoor ik een blote rug zag. Snel trok ik het gordijn weer dicht. "Oke, gaan jullie maar eerst." Ik ging achteraan de rij staan. Iemand pakte mijn hand en ik draaide me vlug om. "Kom maar hier, hier zijn ze." zei de man. Ik wou het de rest vertellen maar werd al gauw door de man meegetrokken. Ik liep voor hem uit naar de deur en opende die. Plots waren we buiten. "Huh, hier zijn ze n..." Ik voelde een hand tegen mijn mond. "Zayn zal z'n vriendinnetje nu vast wel komen zoeken." siste hij en hij hield me stevig vast. Ik probeerde te schreeuwen maar er kwam alleen maar gemompel uit. Ik probeerde om me heen te kijken maar de man liet dat niet toe. Wat moest ik doen?!
Er zijn nog geen reacties.