||253
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (16)
ik zou het je wel willen leren, maar dan moet ik eerst zelf een spoedcursus volgen x
1 decennium geledenhaha sorry ik kan geen gitaar spelen, zou ik wel willen ..
1 decennium geledenomlord. wat is justin hier een asshole
1 decennium geledenIk snap Justin echt niet! Hij heeft het uitgemaakt, maar ze mag niet weg. Wat wil hij nou, wil hij haar helemaal breken. Dat vind ik echt niet kunnen, als dat zo is. Amy vertrouwde hem dan ook niet, maar dan had ze nooit weer opnieuw verkering moeten nemen en zo kan ik nog allemaal dingen bedenken en dan komen we tot de conclusie dat ze normaal moeten doen. Hoe moeilijk Justin het ook vind om haar te laten gaan, hij moet haar laten gaan, dat is het beste voor hun allebei.
1 decennium geledenEn nee sorry, ook ik kan geen gitaarspelen!
Nou dus een lange reactie voor jou, omdat je dan sneller 4 pagina's hebt.
Ik vind dit echt een super verhaal! En het ontroerd me iedere keer weer en waarom? Omdat het zo'n realistisch verhaal is.
x
Verder , love it , he still loves her
1 decennium geleden