Foto bij 6

nieuw deeltje ^^
pic is kumi
reacties plz ^^
xxx

jij en naruto staan samen tegenover kakashi. plots valt naruto aan en zie jij de kans om naar de bellerjes te grijpen maar jammer genoeg kan kakashi je nog net op tijd ontwijken. als je je voeten zet spring je meteen terug naar kakashi en valt hem samen met shadow aan, blijkbaar heeft naruto door wat je probeert te doen want nu grijpt hij naar de belletjes maar ook hij mist. uit reflex spring je weg van kakashi terwijl shadow hem in zijn been blijft bijten, als naruto terug aan valt spring jij terug naar de belletjes maar kakashi heeft jullie door. hij grijpt naruto zen arm en gooit hem tegen je aan, jullie vliegen samen het bos en belanden zo op de grond. als je je ogen opent merk je dat naruto boven op je ligt en je met een knal rode kop aankijkt. verbaasd kijk je terug. 'euhm sorry kumi.' zegt hij blozend en gaat recht zitten. 'je mag van me af gaan naruto.' zeg je lichtjes blozend. 'ooh ja natuurlijk.' zegt hij gehaast en hij gaat meteen naast je zitten. iets later komt shadow kwispelend de bosjes in gelopen. 'nu we hier toch zitten kunnen we een strategie verzinnen.' zeg je tegen naruto. 'we blijven er gewoon op slagen!' zegt hij. je kijkt hem even raar aan. 'echt typisch een vos.' zeg je met een lachje. naruto kijkt je verbaasd maar ook wat kwaad aan. 'wat zeg je?' zegt hij kwaad. 'naruto, door de nine tails denk je niet goed na wat je doet, je bent ook niet gewend om samen te werken.' zeg je kalm. naruto blijft je kwaad aankijken. je zucht en kijkt hem vriendelijk aan. 'je moet wat meer als een wolf leren denken.' zeg je, meteen kijkt hij je verbaasd aan. na je hem even onderzoekend bekeken hebt ga je verder. 'wat wel zou moeten lukken aangezien je zo goed met shadow om kunt. je moet leren om een plan te hebben voor je iets doet.' zeg je. 'je moet ook leren om samen te vechten met iemand en samen met hen een plan te bedenken.' zeg je. naruto kijkt je nog even verbaasd aan maar glimlacht dan naar je. 'wel wat is je plan?' vraagt hij. je glimlacht oprecht naar hem, de eerste oprechte lach in 9 jaar. 'weet je kumi je zou echt wat minder fake moeten lachen, die oprechte lach is vele mooier.' verbaasd kijk je hem aan terwijl je weer lichtjes begint te blozen. naruto kijkt je met een glimlach aan. 'maar wat is je plan?' vraagt hij opnieuw. 'we wachten tot de middag, daarna maken we elk 1 kloon die gaan samen met de rest eten. ondertussen gaan wij in de rivier en besluipen kakashi langs achter. als we op een goede afstand zijn zal shadow hem aanvallen, dat is jou teken om kakashi in een houdgreep te nemen en een kunai tegen zijn keel te drukken. uit reflex zal hij minstens 2 seconden verstijfen en dat is net genoeg tijd voor mij om die belletjes te pakken.' leg je uit. 'maar tijdens de middag is het pauze.' zegt naruto verbaasd. 'in een echt gevecht kun je tijdens de middag ook niet stoppen om even te eten.' zeg je grijnzend, nu begint naruto ook te grijnzen. 'I like your style.' zegt hij. horen jullie gillen door het bos. 'dat was sakura.' mompel je. plots merk je dat naruto je aan het aanstaren is. 'wat?' vraag je. 'euhm niets hoor.' zegt hij blozend. als jullie daar nog even gezeten hebben gaat de bel van de middag. je kijkt naruto grijnzend aan en hij kijkt grijnzend terug. samen maken jullie klonen, ook shadow heeft een kloon. 'hey hoe kan het dat shadow ook een kloon heeft?' fluistert naruto naar je. 'het is geen normale wolf.' fluister je terug. naruto knikt en terwijl jullie klonen naar de verzamelplek wandelen sluipen jullie naar de rand van de rivier. als jullie daar aankomen gaat shadow zich op een goede plek verstoppen en geef je naruto iets waar hij door kan ademen onder water. samen gaan jullie het water in. als jullie eruit sluipen blijven jullie 5 meter van kakashi af staan. je maakt een kleine handbeweging en meteen schiet shadow uit de bosjes, als naruto shadow ziet vliegt hij meteen naar kakashi en pakt hem vast precies zoals je gezegt had als naruto hem goed vastheeft kom jij net op tijd aan om te belletjes te pakken.je kijkt grijnzend naar naruto die kakashi los laat. 'ik had gezegd dat we om 12 uur pauze hielden!' zegt kakashi kwaad. 'in een echt gevecht is er ook geen pauze.' zegt naruto kijkend naar jou. je knikt instemmend. 'nou jullie hebben wel goed samengewerkt.' zegt kakashi peinzend. 'ok, jullie zijn allemaal geslaagd.' zegt hij lachend.

Reageer (1)

  • Luckey

    Een goed plan van der :)
    Snel verder:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen