Foto bij Why do you wanna help me out of my problems (Tom lovestory) 85

dit had je gemaakt ^^

pff ik zie het examen sociale wetenschappen niet zitten :S zoveel politiek :S
Reacties???

Je keek trots naar je tekening en dan naar dat van het meisje. Je zag haar jou met open mond aankijken en kreeg een grijns op jou gezicht. jij: kijk dit is tenminste een kunstwerk. Jongen: inderdaad. Hij keek je verbaast aan. jongen: jou heb ik hier nog nooit gezien, hoe komt het dat je zo goed bent? jij: omdat ik dit al jaren doe? Sam: Demi, jij bent gewoon een natuurtalent en jij gaat die wedstrijd gewoon winnen! jongen: wedstrijd? Die op tv? Ik doe ook mee! jij: ja die wedstrijd. Jongen: ik ben Jason. jij: Demi, aangenaam. Na een tijdje babbelen gingen jullie naar Sam’s huis toe. Sam: je moet toegeven, hij was knap. jij: dat is waar, maar hij is niets tegenover Tom. Annelies: awww. jij: en hoe is het tussen jou en Bill? Je zag Annelies blozen. jij: hebben jullie al gekust? Annelies schudde haar hoofd. jij: jammer. Sam: ik mis hier blijkbaar iets. jij: Annelies is verliefd op Bill en Bill is ook verliefd op haar. Sam: waarom zijn jullie dan niet samen? jij: omdat ze beiden niet durven. Annelies: Demi! jij: Annelies! Sam: Sam! Jij en Annelies keken elkaar aan en begonnen toen te lachen. Je hield van die meiden. Niet veel later versleepten jullie de matrassen naar de woonkamer en daarna vielen jullie inslaap op de matrassen. De volgende ochtend werd je gewekt door Sam. Opeens begon ze super luid happy birthday te zingen waardoor Annelies wakker schrok en vrolijk begon mee te doen. Sam: Happy birthday Demi! Je kreeg 3 kussen op je wangen van de meiden en daarna aten jullie iets om jullie vervolgens om te kleden. Sam: kom dan gaan we naar de jongens. Jullie fietsten naar het huis van Tom en de jongens toe en dumpten jullie fietsen in de schuur. Je deed de voordeur open en stapte naar de woonkamer toe die tot jou verbazing nog donker was. Je klikte het licht aan en schrok je kapot toen je iedereen: suprise! hoorde roepen.

Reageer (1)

  • jumbielove

    verder gaan
    en u exaam zal wel lukken

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen