Foto bij WISH #5

Ik slikte mijn hap beschuit door. Mijn blik dwaalde door de keuken, Mijn vader en broer waren naar hun werk, gelukkig, anders hadden Harry en ik een groot probleem. De beschuit knarste tussen Harry’s tanden, ik schrok en keek op. ‘Denkgezicht.’ ‘Dankje president Styles.’ ‘Alstublieft mevrouw Lila. Nee. Waar dacht je aan?’ ‘Family-stuff.’ ‘Oh.’ ‘Mis jij je moeder en Gemma?’ ‘Ja. Ze waren er altijd, en nu niet. Het komt niet door jou hoor, de band, alles. Niks kan zich staande houden.’ ‘Het spijt me Haz.’ ‘Maakt niet uit..’ Stilletjes staarde hij voor zich uit. Langzaam liet ik mijn blik op hem hangen, na een paar seconden keek hij terug. Kippenvel verspreidde zich over mijn armen. Er explodeerde iets in mijn buik. Zijn blik bleef in de mijne haken, ik verstijfde. Ik wist niet wat er mis was, maar hij had een raar effect op me. Of het lag gewoon aan het drankjes gedoe.
Het moest gebeuren. Dit moment moest verbroken worden, we konden moeilijk eeuwig zo blijven zitten. Ik stond op, verbrak de betovering en begon af te ruimen. ‘Weet je, we hebben eigenlijk nog helemaal niks over onszelf verteld.’ Begon Harry. ‘Jij mag beginnen.’ Ik ging verder met het afruimen terwijl ik luisterde. ‘Ik ben president Styles. Ik hou van wit, de kleur van mijn huis…’ ‘Haha, je woont niet eens in Amerika…’ Begon ik sarcastisch. ‘En nu serieus.’ ‘Harry Styles, geboren op 1 februari 1994, ik hou van zingen en koken. Oh. En ook van taco’s. Mijn favoriete kleur is oranje en ik ben single.’ ‘Lila Sophia Evens, 3 april 1996. Ik hou van dansen, volleybal en pizza. Blauw is cool en ik heb een vriendje.’ Harry keek even verdrietig maar herstelde zich snel. ‘Nee. Grapje, ik ben single.’ ‘Leuke humor zeg.’ ‘Wat wil je als je met twee mannen in één huis woont?'

~~~~~~~~~
Hmm nieuw hoofdstukje, tell me what you think :*
xxxxxCait.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen