kiro <3 pov.
omgosh in het volgende deel ontmoet hij zijn vriendin :D

Ik hang samen met Shin aan de bar. We hebben echt lol.
'Nog twee biertjes!' giechel ik. Ik voel me al aardig aangeschoten, maar ik ben van plan om door te drinken tot ik mijn eigen naam niet meer weet.
Pff, ik heb deze tijden gemist. Als ik een biertje in mijn handen gedrukt krijg, tikt iemand Shin op z'n schouder. Ik kijk achter me en daar staat een bloedmooi meisje.
'Kom je met me dansen, schoonheid?'
Shin is meteen verkocht, maar zegt toch: 'Ik ben al bezet, chick.'
'Who cares! Ik hoef echt niks van je, alleen maar dansen en lol hebben!' lacht het meisje.
Shin volgt haar, de dansvloer op, en laat mij achter. Na ongeveer een halfuur ben ik het zat. Niemand wil met mij dansen en ik verveel me...
Ik tuur in de verte en zie hoe Shin aan het dansen is met het meisje. Ze kletsen met elkaar en af en toe lachen ze ook. De tranen springen opnieuw in mijn ogen en ik besef me nu meer dan ooit, hoe graag ik een vriendin wil.
Nee, Shin ziet niks in haar, maar dan nog... overal om me heen zie ik verliefde stelletjes... en ik zit hier, als enige, aan de bar. Te smeken om bier om mijn verdriet weg te drinken....

:(

Reageer (7)

  • TearIsland

    arme kiro:(

    1 decennium geleden
  • Madrid

    heel snel verder

    1 decennium geleden
  • Dilections

    Arme Kiro ;[
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • LifelessChou

    maar dan kjomt de geweldige IK die kiro troost (A)

    want hij is veel te zielig nu en dat is niet lief..

    ogoshiu kiro als ik jou zag in een club zou ik meteen met je willen dansen :O

    wie niet ? ;O

    snel verder
    X

    1 decennium geleden
  • darksideofme

    heel snel verder ik ben benieuwd!!

    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen