Deze keer zal het een tijdje duuren voor er nog een nieuw deeltje komt(het zijn nu examens en daarna vertreken we voor een tijdje op vakantie, dus voorlopig is dit het laatste hoofdstuk):)

Groetjes morgane en louise <3 :)

Louise P.O.V

We wandelden richting concertzaal. Ik wilde rechts afslaan naar de backstage, maar m’n vriendin volgde niet.

Morgane: he! Waar ga jij naar toe? *Vroeg ze met een verbazende toon*
Louise: naar de backstage, duuh!
Morgane: we hebben geen pasjes slimbo!
Louise: ik heb zo mijn connecties
Morgane: welke connecties? Toch geen maffia connecties?
Louis: jah, natuurlijk! Wist je niet dat Harry in de maffia zat? Haha
Morgane: ahn die connecties!

We stapten verder naar de backstage om daar het concert verder te volgen.
Om het concert te beëindigen zongen ze Up All Night.
Na nog een leuke babbel met hun, wouden we de zaal verlaten, toen Niall ons tegen hield.

Niall: Hey do you wanna stay up all night? With us?
Wij: Yes we wanna stay up all night! Maar alleen als het oke is voor jullie!
Liam: Natuurlijk! Anders zouden we het niet vragen eh.
Louise: Groepsknuffel? Haha

Zayn bracht ons samen met de andere jongens naar de tourbus, waar we ons nog wat konden opfrissen voor we het nachtleven indoken. De jongens begeleide ons naar één van hun favoriete nightclubs, genaamd Storm. Spijtig genoeg mochten we niet binnen. We waren namelijk nog geen 18, maar daar dachten de jongens anders over. Ze hadden de bodyguard kunnen ompraten, om ons toch binnen te laten!

Louise: OMG, Mo, we zijn hier, in Londen, in en club, met de mooiste guys van de hele wereld!
Morgane: Ik weet het Lou, ongelofelijk he! Kom, snel genieten van onze laatste avond hier in Londen!
Louise:Ho!Doe..

Ons gesprek werd verstoord door een schattige krullenbol, Harry, die me op de dansvloer trok! Alsof ze geen gepaster moment konden kiezen, begon er opeens een traag liedje. Harry trok me naar zich toe en nam me vast bij m’n heupen. Mijn reactie daarop was om mijn handen rond zijn nek te slaan. Met mijn hoofd op zijn schouders, slowden we bijna het hele liedje uit. Ik zag in Morgane’s blik dat het niet heel prettig vond, en ik voelde me schuldig. Maar als snel deed ze een teken dat het geen kwaad kon. Ten slotte stond ze met een andere hottie te dansen, Liam. Net voor het liedje ten einde kwam, werd ik weer door Harry mee ge trokken. Ditmaal was het naar de uitgang. We verlieten samen de club, en gingen naar een afgelegen bankje.

Louise: Wat ben jij van plan?
Harry: Oww, you don’t wanna know! Haha
Louise: Eum… I’m really scared now. Haha
Harry: You don’t have to. Je lijkt het koud te hebben. *hij legde zijn jas rond mij en schoof wat dichter nar me toe* Ik moet je eigenlijk al vanaf het begin iets vertellen.
Louise: Zeg maar, ik vertel het heus niet door!
Harry: Het moment dat ik je de Meet&Greet zaal in zag lopen, was ik opslag verliefd!

Ik kreeg weer die vlindertjes in m’n buik, en pakte zijn hand vast. Alsof hij het zag als een teken, begon hij me weer te kussen. Deze kus voelde veel echter aan dan die van op het podium. Geen gillende fans, geen Morgane, alleen wij, Harry&ik.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen