Foto bij three.

Naam hoofdstuk:
hogwarts, oh hogwarts.


Minimaal 3 reacties voor ik doorga!

Tamar POV
Eindelijk komt de deur van Zweinstein dichterbij. Je zucht gelukzalig, wat word opgemerkt door Harry. 'Blij dat je terugbent zeker?' vraagt hij. Je knikt en kijkt op naar het kasteel. Wat heb je het gemist om hier te zijn, te wonen, te leren, te lachen... Ginny geeft je een klopje op je schouder en zegt: 'Kom op dromer, we gaan eten, ik heb vet honger! En dit jaar komt Noa op school!' Je kijkt haar vragend aan. 'Noa?' 'Ja, mijn nichtje schat. Ik had je over haar verteld?' Ik denk diep na, herriner het me en antwoord met een 'Ja vast 8P' Ze steekt haar tong uit en rent naar binnen, achter de jongens aan die al onderweg naar het eten waren.

Carlo POV
Je zit aan de tafel van Huffelpuf, en je zou eigenlijk erg honger moeten hebben. Maar in plaats daarvan, is er aan behoefte aan Tamar. Ze zit aan de tafel naast jullie, en lacht en kletst gezellig met haar vrienden. Je weet dat je haar eigenlijk zou moeten laten gaan.. Maar je kan het niet. Je MOET haar spreken. Vandaag nog. En je draait je hoofd weg en begint te eten.

Draco POV
Korzel zit naast je en schrokt zijn kalkoen in een recordtempo naar binnen. (dat is niet het enige op z'n bord hoor). Daarna begint hij aan de aardappeltjes. Terwijl je doet alsof je gefascineerd bent door zijn manier van eten, wat hij zo te zien erg leuk vindt, spiek je naar Tamar. Ze zit nogal ver weg, twee tafels verder.. Maar je kunt haar goed zien als Carlo zijn hoofd niet steeds zou omdraaien in haar richting. Carlo Kannewasser. Puh. Uitslover. Je probeert te verzinnen wat Tamar nu aan het vertellen zou kunnen zijn, want ze zit hevig te gebaren met haar vriendin Ginny Wemel. Plotseling pakt Patty je arm vast. 'Draco.. Droom niet zo en eet wat!' Ze pakt een aardappeltje en propt het in je mond. Met moeite probeer je er niet in te stikken en je slikt het moeizaam door. 'Eh.. dank je Patty. Ik doe het alleen vanaf nu zelf wel.' En met een grote zucht begin je groenten en rosbief op je bord te scheppen.

Reageer (5)

  • rainADDICT

    OMG Patty is geniaal zou ik ook doen =x
    SNEL VERDER.

    1 decennium geleden
  • Literature

    hehe,
    ik wil draco voeren 8D
    snell verderr:Y)

    1 decennium geleden
  • MySunshine

    leuk!

    1 decennium geleden
  • ChickaXJirki

    snel verder
    :):)
    x
    patty denkt zeker dat hij een klein kindje is xD
    xx

    1 decennium geleden
  • Royalty

    Dat ie Patty nog bedankt ik had mijn schoenzool op haar kont geplakt! En I WANT DRACOOO

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen