Foto bij Prologue.

5 HOURS EARLIER

Giechelend laat ik me terugvallen op de bank waar Justin ook zit.
Hij kijkt me grijnzend aan, maar ik staar naar boven.
Naar de duizenden lichten die boven me knipperen en overal heen en weer zwaaien.
Ik voel de muziek dreunen door me hele lichaam, ondanks dat ik lig.
Het drankje dat ik in me hand heb sla ik achterover en laat het ergens op de grond vallen. I don't care.
Alles voelt zo goed nu, ik weet niet wat er met me was, maar ik voelde me opeens zo.. vrij?
Ik ga glimlachend weer recht zitten naast Justin, die me nog steeds aankijkt met diezelfde blik in zijn ogen. 'Moet j-jij niet' ik stop even met mijn zin omdat ik spontaan moet lachen. Ik weet niet wat er te lachen valt, maar alles voelt zo grappig nu. Ik haal weer diep adem, en glimlach wat vaag.
'Sex hebben met C-caitlin' hik ik nog steeds lachend. Hij lacht terug, en slaat een arm om me heen.
'Waarom niet met jou?' fluistert hij zwoel in me oor, en lacht dan weer.
Ik giechel terug. Hij is blijkbaar ook beland in de, 'Alles is grappig en leuk' wereld.
Ik haal me schouders op, en voel vervolgens zijn lippen in mijn nek. Ik geniet ervan.
Het lijkt me niks te boeien dat Justin dit nu bij me doet, en Caitlin ons ieder moment kan betrappen.
Het lijkt gewoon alsof alles kan en mag nu op dit moment. Ik besefte gewoon niet dat dit zó fout kon aflopen. Zijn hand legt hij neer op mijn been, en kruipt wat naar boven, onder mijn jurk.
Nog steeds sta ik dom te giechelen en te genieten.
'Niet hier Justin' fluister ik, hij knikt en wenkt me mee naar de privé kamers.
Ik loop wankelend achter hem aan.
Eenmaal in de kamer voel ik direct zijn lippen op de mijne en zijn handen overal. Ik draai met één hand de deur opslot, en met de andere probeer ik zijn broek open te krijgen.
Dit is zó fout, maar voelt zó goed.
Hij doet het ritsje aan de achterkant van mijn jurk langzaam naar beneden, en in een beweging valt mijn jurk op de grond. Waarom doe ik dit? Waarom duw ik hem niet van me af? Dit is hartstikke fout.
Het zijn de pillen die zijn werk hebben gedaan. Ik gooi Justin' shirt ergens door de kamer heen, en klem me benen om zijn lichaam, waarna we samen op het bed vallen.
Justin lijkt ook geen enkel gevoel van spijt te vertonen. Hij vind het ook niet erg.
Dit is gewoon heel normaal nu op dit moment, maar ik wéét dat ik er spijt van zou krijgen.
Wat bezielde me om zomaar met het vriendje van me allerbeste vriendin in bed te duiken?
Het spijt me Caitlin.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen