Foto bij (28)~

MEDEDELING; het zou kunnen dat ik niet meer dagelijks iets post, want mijn examens beginnen dinsdag... sorry. ;$ (heb er zelf niet voor gekozen..)

'problemen.' mompelde Tom toen Georg en ik 's midddags gingen kijken hoe alles zat met de apparatuur voor de concerten. Ik keek Tom verbaast aan.
Hij stond vlakbij een van de panelen die allebei de groepen nodig hadden, en dat blijkbaar niet werkte.
'De technicus is een beginnelingetje, hij vind het probleem niet, maar dit ding' hij duwde op een van de knoppen. 'regelt de hele show. Van het licht tot de luidsprekers, versterkers, micro's... met andere woorden; groot probleem als dat ding het laat afweten.' zei Tom zuchtend. Weer drukte hij op een knop, dezelfde als daarnet.
'Als Black veil brides dat ook nodig heeft, hebben zij niet zo'n ding mee?' vroeg Georg aan Tom. Tom zuchtte en schudde zijn hoofd.
'Zo'n ding is niet goedkoop, en om zeker te zijn dat die dingen niet gestolen worden, waren we van plan om maar met 1 te werken. De onze.' legde hij uit. Weer wou hij op diezelfde knop drukken, maar ik hield hem tegen. Hij keek me verbaast aan.
'Je mag misschien denken dat ik niet veel van technologie af ken, maar ik weet wel dat als je nog eens op die knop drukt in de komende 5 minuten, je hele voorbereiding gewist wordt, en je technicus weer eens een paar uur de hele show mag ingeven.' zei ik. Tom en Georg staarden me raar aan.
'Als je dat al weet, zou het dan heel moeilijk zijn om het probleem te vinden en het mogelijk op te lossen?' vroeg Tom glimlachend. Ik haalde mijn schouders op en bekeek het ding, stuurde Georg om een schroevendraaier -iets wat Tom niet helemaal een goed idee vond- en begon het ding van binnenuit te inspecteren.
'Wat is ze aan het doen?' hoorde ik Bill vragen terwijl ik een aantal bedradingen aan het controleren was.
'Ze probeert te bewijzen dat ze er meer van kent dan de technicus door het probleem op te lossen. Wat ze precies aan het doen is moet je mij niet vragen..' mompelde Tom tegen Bill.
'Hey, waar kijken jullie drie naar?' hoorde ik Andy zeggen. Ik kroop vanonder het ding heen.
'Logisch dat je vriendje het niet vond, dat ding daarbinnen is nog erger dan Toms kamer. Bill, goed dat je hier bent, ik heb je hulp nodig.' zei ik. Bill keek me verbaast aan.

Reageer (7)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen