Foto bij 045.2 Charlie McFly

Helleuuu Peeps!
Vandaag is mijn laatste schooldag :) :) :). Daarna Die hard leren :(.
Maar weetje wat ik nou eens heeeeeeeeeeeel lief zou vinden??
Als jullie eventjes kijken naar dit geweldige verhaal:
http://www.quizlet.nl/stories/87781/more-than-this--zayn-malik/ van Sotjeex.
;)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Niallene

    Snel verder! <33

    1 decennium geleden
  • xximkexx

    snel verder
    (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)
    deze zijn voor dit verhaal dat ik trouwens supermegavetawesomecuuwl vind :) (sorry dat ik niet zo vaak meer reageer trouwens, mag niet vaak meer op de computer(wat een grote boost is voor mijn haat aan school(maar ik haatte school toch al:) (maar echt sorry daarvoor:$))))

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Ik hou van je story!!<3
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • SaarJulia

    Ik hou er van
    en heeeel veel succes met leren (heb je pww?)
    Kudoo<3

    1 decennium geleden
  • Picasso

    Hola! Ik heb je verhaal in 2 dagen uitgelezen en ik vind hem echt geweldig!! (:
    Ik ben echt van je personages gaan houden, haha.
    Ga je snel verder? :9~
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen