Jason liep gwn door.
Hij pakte de dweil en veegde al de resten van het glas naar d prullenbak, de stoffer en blik stonden op me bureau.
Jason hinkte er naartoe en pakte de stoffer en blik.
Waarom zat ik nog steed s op hwet bed hij heeft facking veel pijn?
Ik stond p en sloeg een am om zijn middel 'leg je rm maar in me nek' jason keek me verbaat aan 'okeej'.
Rustig zetten ik hem op bed en pakte ik de stoffer en blik uit zijn handen en stofferde het glas op en gooide het in de prullenbak.
Ik liep weer naar hem toe 'gaat het je kan niet echt goed meer lopen?' 'Het gaat wel' hij wilde weer opstaan maar ik legde mijn hand op zijn borst 'doe dat nou niet' 'ik moet toch echt nog wat doen vandaag' 'zals wat?' Hij reagerde er niet op.
'Jason ik wil dat je eerlijk bent' hij reageerde nog steeds niet.
Ik zuchte en liep naar beneden.

Uit de ogen van jason

Kut nu is ze beneden, kom op jason je kan gwn staan en lopen hup je laat e toch niet tegn houden door glas.
Ik stond op en hinkte naar de trap, fuck nu moet ik nog naar beneden.
Elke stap die ik zette deed zoon zeer dat ik wel in kon zakke, door lopen watje je hebt erger meegemaakt.
De woorden vanme vader dreunde door me hoofd.
Bij de gedachten aan me vader werd ik al kwaad.
Hehe de laaste trap trede, i ging zitten.
Nu ga ik ff nergens eer heen.
Ik pakte me voet en keek er naar, wow het is idd erg.
Nou n gwn door gaan ik ben niet als watje geboren, ik stond weer op en hinkte naar de woonkamer.
Ik liet me vallen op d bank.
Nu al moe mccain, ik zat hijgend op de bank.
Isa kwam de kamer binnen.
'Hoe kom jij zo snele beneden?' Ze keek me geschrokken aan"hinken kruipen voel me net een konijn' een glimlachje kwam op haar gezicht.
'Heb je wat drinken voor me? Ben kapot' 'nu al' ze keek me plagend aan, ik keek haar lief aan.
Ik heb eigenlijk nog nooit naar lisa har huis gekeken, gen roze te bekennen en heel veel rood.
Me hoofd liet ik over de rug leuning hangen.
Deed me ogen dicht.
Pots voelde ik iets ijskouds tegen me wange n meteen ging ik rechtop ziten.
'Hier is je cola' lisa was een schat 'ik wil nu een zoen van jou want jij hebt me wakker gemaakt' 'nee' ik stond op maar zakte meteen weer door me been 'okeej laat maar'.
Lisa keek me bezorgt aan en ging naast me zitten.
'We moeten echt naar de dokter' 'me hoofd schoot meteen naar lisa 'nooit van me leven dan word ik meteenn op gepakt' lisa beon te huile 'lisa ik heb al geen pijn meer kijk' ik ging staan en steek schoot door me been maar ik bleef tegen mezelf zeggen, blijven staan anders ben je een watje en gaat ze bij je weg.
'Kijk' maar blijkbaar niet overtuigend want me gezicht stond bijna te janken van de pijn.
Als je gaat janken mccain dan ben je net zo iemand als je vader schelden en janken meer kon die niet jij hebt het ver gschopt dus door gaan en niet achterom kijken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen