Foto bij I'm a model, youre my love. -Jackson Rathbone- 7

Deel 7 (A)

Hope you like it!

Jackson kijkt kwaad naar de deur maar staat dan toch op. Ik zou het ook niet leuk vinden als ik nu nog naar een vergadering moest.
Dat moet hatelijk zijn.

Jackson: Sorry sorry sorry! Ik wil echt niet bij je weg maar het moet. Ik kom na de vergadering snel terug! Het zal niet zo heel lang duren. Dat hoop ik toch... Nou dag Delf...

En daar zit ik, te wachtten en te wachtten. Het duurt toch wel best lang. Ik ga nu toch naar bed toe!
Een model moet er iedere dag top uitzien! Dus lang opblijven zit er bij mij niet echt in.
Sorry Jackson. Maar ik ga nu toch slapen!

-Jackson pov.-


Ashley zeurt de hele tijd maar dat ik het vergeten was. Natuurlijk was ik het vergeten!
Ik heb met mijn droommeisje gepraat.
Daar mocht normaal geen vergadering tussenkomen. Als we bij de afgesproken plaats aankomen kijkt iedereen mij beschuldigend aan.
Alsof ik ervoor heb gezorgd dat ze minder vrije tijd hadden vanavond.
Nikki grijnst wel breed naar me. Het is zelfs eng :S.
Nu is de vergadering wel zeer lang bezig. Seffes moet ik al niet meer naar Delfie! Daar beschuldig ik hun van.

Eindelijk na 2 uur is het afgelopen! Ze zal nu wel slapen. Ik klop zachtjes op haar deur maar er is geen geluid.
Ze slaapt dus. Ik ga dan ook maar slapen. Dromen over haar!

Next?

Reageer (2)

  • SanneCullen

    ze houden van elkaar... aaaaa
    ga je snel verder?
    (doeg)

    1 decennium geleden
  • Fennec

    jaaa mooi!<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen