Foto bij 5

nieuw deeltje ^^
xxx

je bent op een verlaten veld met allemaal lijken om je heen, terwijl je rondkijkt krijg je een koude rilling over je rug. plots hoor je gemeen lachen, geschrokken draai je je om en kijkt een man met lang zwart haar aan, zijn ogen lijken wel slangenogen. uit angst zet je een paar stappen achteruit. 'hahahaha, je moet niet bang zijn kind, ik doe je niks.' zegt de man gemeen.je slikt maar reageert niet op zijn woorden, je tast naar je kunai's. geschrokken kijk je naar je heup waar je tasje met wapens normaal hangt, maar het hangt er niet. 'ik kan je sterker maken, sterker dan je al bent, je moet gewoon naar mij komen.' zegt hij sluw. 'ik heb jou niet nodig om sterker te worden.' zeg je met een bibberende stem. de man kijkt je kwaad aan. 'wel... eigenlijk heb je geen keuze.' zegt hij.je kijkt hem verbaasd aan. 'hoezo niet?' roep je kwaad. 'ofwel sluit je jezelf aan bij mij, ofwel sterf je hier en nu.' roept hij, uit het niets komen er 2 gigantische slangen uit de grond. aangezien je geen wapen hebt besluit je het maar op het lopen te zetten. je ziet een bos en besluit daar heen te lopen aangezien je daar meer kans hebt om te ontkomen. de man zijn lachen weerklinken door het slachtveld en zorgt ervoor dat je nog sneller gaat lopen. je kunt nog net op tijd de tanden van een slang ontwijken door in de lucht te springen, maar als je in de lucht bent valt op dat moment de andere slang, al een geluk heb je een goede chakra control: je focust al je chakra op een voet en kan zo toch nog ontwijken door dat je voet even steun kon vinden in de lucht. als je terug land sprint je naar het bos, maar als je daar komt merk je te laat dat het een afgrond is en dat het bos aan de andere kant van die afgrond is. je kunt niet meer stoppen en valt in de donkere diepte, je hulpgeroep klinkt hard, net op het moment dat je te pletter zou storten land je op ieys zacht, je kunt alleen niet zien waarop. als je opkijkt zie je enkel 2 felblauwe ogen je aankijken, je voelt ook armen maar helaas kun je voor de rest niets zien.

je schrikt wakker van je wekker en drukt deze snel uit. verward ga je rechtop zitten, je had weer die droom gehad, dit ging nu al jaren door, al vanaf het moment dat je in dit dorpje terecht was gekomen. je stapt uit je bed en zet meteen muziek op: shattered van trading yesterday. zachtjes zing je mee terwijl je in de douche stapt, na 20minuten kom je er terug uit en trek je een zwart met blauwe kimono aan (zie pic, wat rood is moet blauw zijn en wit moet zwart zijn), je poetst je tanden en steekt je haar in een hoge paardenstaart. je pakt je wapens en vertrekt naar het trainingsveld. als je er aankomt zie je sasuke al staan, met een zucht ga je op een van de houten palen zitten. 'SASUKE, HEEY!' je kijkt geïriteerd naar sakura die net aan was gekomen. 'jeez, kun je nog geen seconde normaal doen, het is nog morgen hoor, sommige mensen willen graag rust s' morgens.' zeg je een beetje kwaad. 'wel hier heeft iemand last van een ochtendhumeur.' hoor je sakura zeggen, uit een reflex gooi je een kunai naar haar, waardoor ze een snee in haar nek heeft. je staat recht klaar voor een gevecht tot je grollen hoort. als je omkijkt zie je dat shadow aan komt gelopen. je gaat naar hem toe en begroet hem, met oorbewegingen en blikken laat hij merken dat je jezelf in moet houden en geen gevecht mag starten. met een zucht stem je in en loopt terug naar de rest. als je terug aan de houten palen bent zie je dat naruto er ook is. 'heey kumi.' zegt hij terwijl hij naast je gaat zitten. 'ooh hey shadow ik had je niet gezien.' zegt hij opgewekt terwijl hij shadow achter zijn oor krabt. je kijkt de 2 verbaasd aan. nog nooi had shadow toegelaten dat iemand hem aan raakte. je besloot het te negeren en ging terug wat dagdromen. 'grr, waar blijft kakashi nou, ik heb honger.' je kijkt naruto aan en krijgt een klein lachje op je gezicht. 'je kunt er beter aan wennen dat hij te laat is.' zeg je geamuseerd. naruto zucht en besluit dan maar met shadow te ravotten. meteen kijk je hen verbaasd aan. shadow mag naruto blijkbaar wel. je vond het verwarrend en irritant maar toch vond je het ook fijn om tee zien. met een klein lachje zat je naar die 2 te kijken tot kakashi plots voor jullie neus stond. 'JE BENT TE LAAT!!' verbaasd kijk je naar naruto, de ene moment was hij volop met shadow aan het spelen en toch had hij meteen gezien wanneer kakashi aankwam. na dat kakashi weer met een stomme smoes zijn excuus aanbood gingen jullie alle 4 zitten. 'ok dit is jullie test, jullie moeten deze belletjes van me afpakken.' zegt hij serieus terwijl hij 3 belletjes in de lucht houd. je kijkt hem verbaasd aan. 'sensei, er zijn maar 3 belletjes en we zijn met 4.' zegt sakura. 'dat klopt... 1 van jullie moet meteen terug naar de academie.' hier schrik je even van, dat kon hij toch niet serieus menen. we beginnen als ik start zeg. plots valt naruto kakashi aan, maar natuurlijk blokeert hij die aanval gemakkelijk. 'niet zo snel, ik heb nog geen start gezegd.' zegt kakashi droog. hij duwt naruto van zich af en zucht even. 'ok, iedereen klaar?' als jullie allemaal geknikt hebben sluit hij zijn ogen. 'start' meteen spring je in een boom waar je een goed zicht hebt op kakashi. je hoort hem wat mompelen maar je let er niet op, waar je wel op let is naruto die vlak naast kakashi staat. 'sukkel...' fluister je zachtjes. 'kakashi ik daag je hier en nu uit.' roept naruto. je zucht en kijkt wat hij gaat doen, als je ziet dat hij geen schijn van kans heeft spring je ook op het veld. 'naruto ik help je wel even.' zeg je tegen hem, vanaf het moment dat je voeten de grond raken komt shadow ook aangelopen. met zen 3 staan jullue rond kakashi klaar voor hem aan te vallen.

Reageer (1)

  • Luckey

    Hoe loopt dit af???
    Snel verder :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen