Foto bij two.

Naam Hoofdstuk:
enemies to become

Tamar POV
Je stapt gepikeerd uit de trein. Maar als je Zweinstein weer voor je ziet, ben je al je woede vergeten. Je houdt van het kasteel in de verte, het meer, het bos, en alles wat nog meer bij Zweinstein hoort. EN: Jullie mogen dit jaar eindelijk naar Zweinsveld! Je doet je ogen dicht en snuift de frisse lucht diep op. Ron ziet je genieten, en zegt: 'Nog boos Tamar?' Je lacht en kietelt hem. 'Nee maatje, maar ik heb wel berehonger!' Ron lacht, maar stopt daarmee als hij iemand achter je ziet staan. 'Ron? Wat is er?' zeg je en je draait je om, naar hetgene waar hij naar kijkt. Je ziet Carlo weglopen, en in een flits zie je een gekwetste blik op zijn gezicht. Oh godver, denk je. Ik moet met hem praten. Het lijkt wel of Ginny, die opeens naast je staat, je gedachten kan lezen, want ze zegt: 'Je moet met hem praten Tamar. Dit kan zo niet langer. Hij houdt van je, en jij van hem.' Je weet dat ze gelijk heeft.

Carlo POV
Je loopt gekwetst terug naar je vrienden. Net nu je eindelijk wat tegen haar wilde zeggen, laat ze weer eens merken dat ze niks van me wil. Nogal logisch, denk je. Tamar kan iedereen krijgen die ze wil, waarom zou ze een simpel iemand als ik ook maar een blik waardig keuren? Zoals ze omgaat met Harry, Ron.. Alsof ze verliefd op ze is. 'Waarom is ze niet op mij?' zucht je. 'Wie, Tamar?' vraagt je beste vriend Jeffrey. Je knikt. Hij grinnikt. 'Geen zorgen man, dat komt nog wel. Niemand kan jou weerstaan, dat kon ik toch ook niet? ;D' plaagt hij. Je steekt je tong naar hem uit en lacht. Jeffrey heeft gelijk. Die liefde, komt nog wel.

Draco POV
De koets met Korzel, Kwast, Patty en jij rijdt jullie over het grindpad richting Zweinstein. Korzel was te lui om te lopen, dus namen jullie een koets. Een eindje voor jullie, echter, spat het grind op onder de voeten van een groepje vrienden. Ze zien er gelukkig uit, en je voelt een steek in je hart als een van de jongens zijn arm om de schouders van een blond meisje legt. Tot je schrik zie je echter dat de twee rechter vrienden rood haar hebben, dus dat deze gelukkige vrienden wel Ron, Harry, Ginny en Tamar moeten zijn. Tamar.. Het meisje voor jou. Je droomt over haar, je fantaseert over haar en je schrijft 's nachts stiekem verhalen over haar. Maar ze zou nooit de vijand van haar beste vrienden willen. Nog een steek...

Reageer (6)

  • Alura

    je maakt Draco wel erg lief en Zacht?(zip)
    Maarja dat is jouw verhaal dus

    1 decennium geleden
  • rainADDICT

    Super.

    1 decennium geleden
  • MySunshine

    verder :) ik vind hem echt leuk!

    1 decennium geleden
  • TonyStar

    GA VERDER!!!! i want Dracooooo!!!!
    (H)

    1 decennium geleden
  • Royalty

    Ga maar snel verder en ik wil DRACOOOO !!!! Hes hot

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen