Foto bij 018 - Beverly Sara Owens

Zayn hield heel galant de deur van de bioscoop voor me open. Niemand had enig idee hoe gelukkig ik me nu voelde. Ik liep voor hem uit. "Which movie are we actually going?" vroeg ik aan hem. "You decide." zei hij toen we voor de posters stonden. Ik hield niet van actiefilms, horrorfilms vond ik eng, alhoewel met hem dat niet erg zou zijn, een romantische film leek me wel leuk, maar ik dacht niet dat Zayn dat zo leuk vond, dus koos ik toch maar voor de horrorfilm. "Allright, let's do the horrormovie." zei ik een tikkeltje nerveus. "Are you sure?" zei hij met een klein glimlachje op zijn gezicht. Ik knikte. Hij kocht 2 kaartjes. "Ow.. and before you will say something, I pay everything tonight." zei Zayn vlug. Een glimlach verscheen op mijn gezicht. Dat was zo lief!
We haalden wat drinken en popcorn en zochten onze plekken op. Na 10 minuten lang naar saaie reclames hebben gekeken begon de film dan eindelijk. Normaal deed ik me graag stoer voor en zei ik dat ik nergens bang voor was, maar om eerlijk te zijn, was dat nu wel anders. Ik piste bijna in mijn broek van angst. Zayn merkte het en legde zijn hand voorzichtig op mijn hand. Hij wreef er zachtjes met zijn duim overheen. Plots kwam er wat in beeld waar ik me dood van schrok. Ik klampte me aan Zayn vast. Hij drukte mijn gezicht tegen zijn borstkas aan zodat ik niks kon zien. Man, wat was ik blij dat die jongen mijn gedachtes kon lezen. Ten minste, zo leek het. Hij wreef zachtjes over mijn haar. Plots liet hij weer los en kon ik weer zien. Het enge stuk was weg. Ik keek hem dankbaar aan. Hij glimlachte naar me en keek weer naar de film.

Het was pauze, en door de spanning had ik de hele bak popcorn al leeggegeten. "I will get a new one allright?" vroeg Zayn die al opstond. Ik knikte en zag Zayn vertrekken. Wait.. Plots schoten er allemaal gedachtes in mijn hoofd: mijn vriendinnen! Die waren hier ook omdat ze een film gingen kijken, straks zagen ze me met Zayn, dan werd ik uit de groep gegooit, wat moest ik doen! Ik keek om me heen of ze niet toevallig bij dezelfde film zaten, dat was gelukkig niet zo. Deze film zou veels te eng voor hun zijn. Ik beet even op mijn lip. Misschien had ik geluk en waren ze er toch niet.


Oke ik wou dus even een leuk plaatje opzoeken voor een horrofilm enzo.. en ik deed het zelf ook bijna in mijn broek haahah dit plaatje is niet zo heel eng hoor.. tis geen schrik plaatje ofzo dus je kan hem best aanklikken (A)

Reageer (3)

  • LStyles212

    snellverdahh <3

    1 decennium geleden
  • Appelvlap

    ZAyn is echt sweet:$

    1 decennium geleden
  • ThisIsLove

    Hopelijk komt ze hun niet tegen!!! :o
    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen