Part 7.
"He Zoë," begroette Liam me en kwam naast me in het gras zitten met een andere jongen die ook bruin haar had. "Oh, hee," zei ik vrolijk. Ik zat op het gras naast het voetbal veldje. "Dit is trouwens Louis," deelde Liam mee en wees naar de jongen naast hem. "Oh he, jij was ook aan het voetballen eergisteren toch?" "Ja, klopt," lachte hij en stak zijn hand uit. Hij glimlachte. "Heb je gisteravond nog veel problemen gehad? Omdat je zo laat thuis was?" vroeg Liam. Ik knikte. "Dat kan je wel zeggen ja, ik mag nergens meer alleen heen, ik moet een telefoon bij hebben, en stipt optijd thuis zijn, mijn moeder was bijna instaat om naar huis toe te rijden," zuchtte ik. Liam en Louis begonnen te lachen. Ik keek ze kort aan. "Jullie hebben het lekker makkelijk, zonder ouders," "Nou niet altijd hoor," grinnikte Louis. Liam zuchtte. "Het is heeel vermoeiend," zuchtte Liam nogmaals. "Ja he, onze daddy direction," grapte Louis en kneep in Liams wang. Ik grinnikte. Huh wacht, direction? Ik wilde het net vragen toen mijn mobiel afging. Mijn moeder. Ik zuchtte luid en geïrriteerd en nam op. "Hoi mam... Ja... Jahaa.. Jaa.. Tot zo, ja ik doe voorzichtig, nee ik ga niet met mensen mee.. Mam ik ben geen vijf, Nee.. Ja.. Doei" ik weer op en rolde mijn ogen. "Jezus, zeikmens," mompelde ik en stond op en pakte mijn spullen. "Ik moet gaan, ik zie jullie nog wel," zei ik, ik draaide me om en rende weg.
Die avond lag ik te piekeren in mijn bed. Daddy direction? Van One Direction? Van Zayn? De jongen leek er wel op.. Maar er zijn zo veel jongens die op hem lijken. Misschien was het gewoon een bijnaam. Ik kan me niet herinneren hoe de andere bandleden van One Direction eruit zagen.Ik keek alleen af en toe naar Zayn, en dan kreeg ik een brok in mijn keel en keek ik weg. En de foto's van One Direction op mijn telefoon had ik een keer in een boze bui verwijdert. Verder wist ik niets van ze. Ik zou ze morgen zoeken en het ze vragen, als het er van kwam.
Sorry klein stukje, ik beloof maybe vanavond meer als er reacties komen?
Oke ik ga een 'Wat als..' doen (: Reageer er op en de leukste krijgt een shoutout (:
Wat Als.. Je in een steegje was, Zayn zou veranderen in een slang, hij jou zag er weer terug veranderen in Zayn? xxZaynZayn
Reageer (1)
Love your story
1 decennium geledensnel verder !