Aflevering 6 de gevarenzone
'Welkom Nahini en Sofia in de gevarenzone een van jullie gaat naar huis en maakt geen kans meer op 1 miljoen euro. We gaan naar de attractie It's a small world jullie moeten in 1 rondje alle bewegende poppen tellen degene die daar het dichtsbij zit gaat naar aflevering 7. Ik wens jullie veel succes'.
Nahini en Sofia wisten dat dit onmogelijk veel werk was maar ja voor 1 miljoen euro begonnen ze ermee. Nahini zat alleen in een boot zodat ze goed om zich heen kon kijken ze had een papiertje bij zich waarop ze per land het aantal poppen opschreef en aan het eind zou ze het bij elkaar optellen. Sofia deed het anders ze zat dan ook alleen in een boot alleen zette ze streepjes waardoor ze geen grote getallen hoefde op te schrijven. Het begon al meteen met veel poppen waardoor Sofia niet meteen oplette. Nahini rekende sommige poppen dubbel. Sofia zat alleen maar streepjes te tellen en Nahini moest snel rekenen omdat er poppen links en rechts stonden. Toen kwamen ze in Hollywood en hier stonden niet normaal veel poppen. Ze zuchtten allbei en rolden met hun ogen maar het moest nu eenmaal ze waren blij dat ze weer terug in het station waren.
'Oke Nahini en Sofia laat jullie antwoorden maar zien'.
Sofia komt met 258
Nahini komt met 280.
'De hoeveelheid poppen in It's a Small World zijn: 281
Gefelicteerd Nahini jij zit in Aflevering 7 helaas Sofia jij moet ons verlaten'.
'Ik vind het jammer maar ik zette Gibraltar weer terug op de kaart de meeste mensen kenden het eerst niet maar nu als ze dit gezien hebben vast wel'. 'Bedankt Sofia voor je inzet maar ik vraag je om Disneyland Paris te verlaten'. En dat deed Sofia begleid door Doornroosje en Sneeuwwitje verliet ze Expeditie Disneyland.
4 kandidaten strijden nog tegen elkaar om 1 miljoen euro de finale komt steeds dichterbij.
Nahini
Irena
Pieter-Bas
Fleur
Wie van hun maakt de grootste kans om aftevallen zet het in een reactie
Er zijn nog geen reacties.