4
xxx
kakashi neemt jullie mee naar een rustige plek. 'ok laten we is kennismaken, zeg je naam, waar je van houd, wat je haat en je droom.' je kijkt hem raar aan, wat zijn dat voor stomme vragen. 'ik snap het niet.' zegt naruto die vlak naast je zit. 'laat ik het even voordoen. zegt kakashi, uiteindelijk krijgen jullie alleen zijn naam te horen. 'ok jou beurt.' zegt hij wijzend naar naruto die natuurlijk helemaal gelukkig word. terwijl hij aan het praten is kun je het niet helpen maar je zit hem aan te staren, het valt je nu pas op dat zijn ogen echt fel blauw zijn, de ogen die je al jaren in je dromen ziet. je schrikt van je eigen gedachten en zet die snel uit je hoofd. je zal het wel verbeeld hebben. 'kumi jou beurt.' je schrikt uit je gedachten als je je naam hoort maar laat het niet merken. 'mijn naam is kumi amaye, ik hou van shadow die er altijd voor me is, ik haat barbiepoppen,mensen met een dikke nek en mensen dat te laat zijn en mijn droom dat ik mijn geheugen van vroeger terugkrijg.' dat laatste zeg je twijfelend, niemand in het dorp wist dat je een geheugenverlies had. je negeerd de verbaasde blikken en kijkt kakashi uitdagend aan. 'nog altijd diezelfde droom kumi? geloof me, je verleden is iets wat je niet wilt herinneren.' zegt hij kalm. 'maar dan weet ik wel wie mijn ouders zijn.' zeg je droog. 'wilje niet weten.' je kijkt hem geïriteerd aan, elke keer als jullie elkaar tegen komen eindigd het in deze discusie. blijkbaar merkt kakashi het ook. 'sakura jou beurt.' zegt hij met een zucht. je let niet op het enige waar je aan kan denken is de dag dat je kakashi voor de eerste keer zag.
-- flashback --
je hoort stemmen, je probeert je ogen te openen maar dat lukt niet, als je iets wilt zeggen komt er alleen maar gekreun uit je mond. 'ze word wakker!' hoor je iemand roepen. je probeert je ogen nog eens te openen en deze keer krijg je een klein kiertje licht maar je ogen vallen meteen terug dicht. gefrustreerd probeer je het nog is. na enkele keren proberen krijg je je ogen eindelijk goed open. voorzichtig kijk je rond, je ziet een man met grijs haar staan zijn masker bedekt de helft van zijn gezicht, het bloed dat aan zijn gezicht hangt zou je bang moeten maken maar dat ben je helemaal niet. 'weet je wie je bent?' geschrokken kijk je naar de persoon die dat gezegd heeft, maar je ziet alleen maar zijn figuur dankzij het felle licht dat door de ramen komt. 'hoe bedoelt u?' vraag je geschrokken. 'weet je je naam nog, wat je gedaan hebt, wie je ouders zijn?' roept hij nu bijna. je kijkt hem aan terijl je diep nadenkt over de vragen die hij je zo juist gesteld heeft. na een tijdje kijk je hem aan. 'ik weet niks meer.' zeg je verbaasd, al snel slaat deze verbazing om in paniek. 'wat is er mis met me?' roep je naar hem. je hoort een opgeluchte zucht door de kamer gaan, je kijkt terug naar de man met grijs haar om hulp te vragen. 'er is niets mis met je, gewoon wat gebroken botten maar die zullen snel weer genezen.' je kijkt terug naar de persoon en ziet nu dat het een oude man is, maar je beseft ook dat er achter dat vriendelijke gezicht enorme kracht schuilt. je slikt even. 'er zijn dingen die ik je niet kan vertellen over je verleden, in feite kan ik maar 2 dingen zeggen.' zegt hij vrienddelijk. je kijkt hem vragend aan. 'je heet kumi amaye dat is het eerste ding en het tweede, je wilt je verleden niet kennen het zou je geen goed doen, dus pieker er niet over, kakashi zal je de opvoeden tot je 10 jaar bent, vanaf dan zul je je eigen boontjes moeten doppen.' uit verbazing knik je. 'ga nu maar slapen dan genees je sneller' zegt de oude man nu vriendelijk. je had nog veel vragen maar toch viel je een seconde later in slaap.
-- end flashback --
je schiet wakker uit je gedachten en merkt dat het al donker is. 'eindelijk terug wakker?' geschrokken kijk je om maar als je de persoon ziet die dat zei kalmeer je. 'naruto, je liet me schrikken.' zeg je. hij haalt zen schouders op en stapt naar je toe, als hij dichterbij komt merk je dat hij een zak bij heeft. 'wat zit er in de zak naruto?' vraag je. hij kijkt je lachend aan. 'ik zat hier al 2 uur te wachten tot je wakker zou worden maar toen kreeg ik honger en ben ik snel ramen gaan halen.' zegt hij grijnzend. 'je hebt hier 2 uur gezeten?' roep je verbaasd uit. 'uhu.' zegt hij terwijl hij 2 pakjes ramen eruit haalt. 'ga je 2 kommen opeten?' vraag je verbaasd. 'nee, 1 kom is voor jou.'zegt hij simpelweg. 'naruto, waarom zou je dat doen?' vraag je verbaasd. 'dat doe je nu eenmaal voor vrienden.' zegt hij. 'naruto...' je wilt hem erop wijzen dat jullie geen vrienden zijn maar hij onderbreekt je. ' ik weet dat je mij niet ziet als een vriend, maar dat wil niet zeggen dat ik er ook zo over moet denken.' je kijkt hem even aan. 'naruto, ik wil je geen valse hoop geven.' zeg je aarzelend. 'doe je ook niet, eet nu maar sebiet word het koud.' zegt hij simpel. je kijkt hem nog eens verbaasd aan. 'ooh ja kumi,morgen niet ontbijten.' je knikt en begint dan toch maar te eten. 'hoeveel heb je deze betaald? dan betaal ik je dat terug.' zeg je. 'laat maar zitten.' je kijkt naar hem, hij gedraagd zich anders; denk je verbaasd. als jullie gedaan hebben met eten ga je naar huis en kruip je direct in je bed.
Reageer (1)
Snel verder
1 decennium geleden