One.
× de dikgedrukte naam + POV is de actieve persoon
× reacties aub
Tamar POV
'Dag mam, tot volgend jaar!' Je zwaait voor de laatste keer en loopt fluitend de trein terug naar Zweinstein in. Ginny en Harry zitten je al op te wachten. 'Harry!' roep je en je vliegt hem om de hals. 'Hee Tamar, hoe gaat het! Ik heb je gemist ;]' zegt hij, en je gaat naast hem zitten. 'Haha, ja vast! Nou, als er een iemand die ik niet gemist heb ben jij het wel!' plaag je. Tot Ginny zegt: 'weet je dat hééél zeker Tamar?'. Dan bedenk je ineens iets waar je liever niet aan wilde denken. 'Oh nee.. Sneep.. Draco.. NACHTMERRIE!' zucht je. 'Zeg dat wel.' hoor je opeens een stem achter je. 'Ron!' gil je, en je omhelst hem. 'Zo, we kunnen, haha!' lacht Ginny. Je rekt je uit en ploft neer op de stoel. Je legt je hoofd op Harry's schoot en denkt na. Carlo.. zou hij je dit jaar wél opmerken?
Carlo POV
In de coupe van Huffelpuf is het maar saaie boel. Je kijkt rond en ziet mensen kranten lezen, naar buiten staren en boeken doorspitten. 'Ik ga even een ommetje maken jongens.' zucht je, en je loopt de coupe uit. Al lopend dwalen je gedachten automatisch af naar het nieuwe schooljaar. Na al dat gedoe met Harry Potter de afgelopen 2 jaar, hoop je dat dit jaar beter word.. Alhoewel, het schijnt dat Sirius Zwarts ontsnapt is uit Azkaban, en op zoek is naar Harry. Dan ben ik toch ook niet veilig, denk je. Bij de naam van Harry, denk je ook gelijk aan zijn vriend Ron. Je bent altijd al jaloers op Harry geweest, dat hij zo'n trouwe vriend als Ron had. Wat je automatisch op z'n zus Ginny en haar beste vriendin Tamar brengt. Tamar.. wat moet ik daar nou mee? Ze is echt geweldig, en ik vind haar ook echt leuk.. Maarja, ze zal mij wel niet willen.. *snik* Je loopt bedroefd terug naar je coupe. Tot je langs de coupe van Harry, Ron, Ginny en Tamar komt. Tamar, jouw Tamar, ligt met haar hoofd op Harry's schoot, en leest een boek.. Je blijft geshockeerd staan, tot je opeens ziet dat Ginny je nieuwsgierig aankijkt. Je loopt snel door naar je coupe.
Ginny POV
Carlo is nog niet weg, of je roept uit 'Tamar! Carlo stond voor de deur! En hij keek echt gekwetst toen hij je zag liggen..' Tamar tilt haar hoofd op en trekt een sip gezicht. 'Als hij zo overhaast conclusies trekt, is hij helaas niks voor mij. Jammer.' en ze legt haar hoofd weer terug. Ron geeft alleen niet zo snel op als zij. 'Hee Tamar, WIJ weten misschien dat Harry alleen een goede vriend is, maar Carlo niet. En geef toe, als ik hem was zou ik het ook denken, hoor.' Harry stemt in. 'Vind ik ook Tam. Geef hem een kans.' Tamar tilt haar hoofd weer op en zucht. 'Jongens, hij vind me echt niet leuk. Hij heeft veel te veel keus. Jammer voor mij, maar daar heb ik me vorig jaar al bij neergelegd, remember?' en ze staat met een zucht op. Ik ga me omkleden, we zijn er zo.
Reageer (7)
omg, jij schrijft echt heel goed!
1 decennium geledenik ga snel doorlezen.
dat plaatje is robert pattison tog?
1 decennium geledenmaaaar leuk ga snel verder!!!!
LEUK!
1 decennium geledenleukleukleuk!
1 decennium geledenHEEEEL goeie!! zeker verderschrijven!
1 decennium geleden<'3