Opdracht 3 - beoordelingen door DoctorReid
lizazonnetje
Je hebt in ieder geval al naar ons commentaar geluisterd, maar nog steeds ben ik niet helemaal tevreden. Er is geen ritme en het leest ook niet lekker. Verder zitten er zinnen in die nogal raar klinken in mijn oren. Hij is zeker beter, maar het zou nog beter gekund hebben. Toch is er zeker vooruitgang geboekt. Je was ook de enige die het 'boxje' eronder heeft gezet, wat wél in de opdracht stond.
Cijfer: 6.5
Myrnaaaaa
Het was de bedoeling dat je één ding koos en daar een gedicht overschreef. Wat ik uit jouw gedicht opmaak zijn meerdere dingen die je vrolijk maken; cavia's, muziek, vriendinnen... Het moest echt om één ding gaan. Let de volgende keer dus goed op de opdracht voor je aan zoiets begint. Ook zit er geen lekker ritme in, spijtig.
Cijfer: 6.0
Yoda
Het is prachtig geschreven zoals je van een afstandje jezelf hebt bekeken, of tenminste, ik neem aan dat jij die haar bent. Verder is het een erg hoog Engels en het is gewoonweg prachtig. Het heeft iets authentieks, ik waan me haast richting de middeleeuwen door de vorm... Maar dat kan ook aan mij liggen.
Het is erg duidelijk dat het om regen gaat en het is ook zeker mooi geschreven. Er zit ook een lekker ritme in en het rijmt ook nog eens.
Cijfer: 9.8
Er zijn nog geen reacties.