Yoda
Je ritme is weer zoals ik gewend ben van je; perfect tot op de laatste lettergreep. De opdracht was om over iets te dichten dat je blij maakte, en jij koos regen, wat ik zelf goed kan begrijpen. Het eerste wat me opviel was dat je je normale rijmschema had omgegooid, wat een fijne verandering was.
Eigenlijk heb ik geen aanmerkingen, ik vond het een prachtig gedicht waar ik goed mijn aandacht bij kon houden
Cijfer: 9.5

Myrnaaaa
Ik betwijfel eerlijk gezegd of jij het commentaar leest en er wat mee doet. Alweer is er géén ritme te vinden in je gedicht, waardoor het zeer irritant leest. Een gedicht is namelijk niet alleen rijm. En als het dat wel was, heb je je ook daar niet aan gehouden. Je begint namelijk met een goed rijmschema, (a-b-c-b), maar veranderd dat bij de derde strofe, wat afleidt van het gedicht.
Wel is het een mooie boodschap en is de opdracht goed uit gevoerd.
Cijfer: 5

Lizazonnetje
Ook hier heb ik geen ritme in gevonden. Wel klopt je rijmschema, maar daar draait het bij een gedicht niet om. Ik heb dit al meerdere keren gezegd, dus verder ga ik er niet op in.
Dan heb ik nog een opmerking over de uitleg die je er onder hebt geschreven. Ik trek hier geen punten voor af, maar moet toch wel zeggen dat een gedicht voor zichzelf hoort te spreken. Een uitleg zou niet nodig moeten zijn.
Was wel goed, opdracht verkeerd gelezen
Cijfer: 6.5

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen