Foto bij deel 40

hello mijn lieve schatjes! hier een nieuw deeltje,ik weet het er gebeurt eigenlijk niks in ma tword beter! i promise! & als jullie mssn vragen ofso hebbe , shoot zouwk zegge,je mag egt alles vragen & ideetjes zijn altijd welkom :D blijven lezen voor meer 1D-fun zouwk zegge :d we love you all!
(H)

ik pakte mijn handtas en doe er mijn iphone , huissleutels , portemonee in en pak boven mijn gitaar nog en ik verwissel nog snel mijn sportshortje met een grijze trainingbroek

http://www.polyvore.com/cgi/set?id=50452170&.locale=nl

en ik vertrek.
eenmaal aangekomen bij de jongens stap ik uit en loop richting de deur. voor ik nog wil aanbellen doet Niall de deur open en knuffelt me.
'ik heb je gemist!' zegt hij en ik lachte.
'ik heb je deze morgen nog gezien , Nialler.' zeg ik en ik ga naar binnen.
'HEEJ MEREEEEEEL!' roept Louis die juist uit de keuken komt en hij geeft me een knuffel.
de rest geef ik ook nog een knuffel en dan ga ik op Niall's schoot zitten.
'en wat gaan we deze avond doen?'vraag ik .
'we dachten eraan om wat te jammen in de studio ?' zegt Liam en ik knik
we gaan allemaal naar de studio en tokkelen wat op de gitaren , en ik zie plots een vleugelpiano staan .
ik ga erheen en doe de plank naar boven en ik ga op het stoeltje zitten.
'kan jij piano' vraagt Liam en ik kijk naar de grond.
'vroeger maar ik heb het al 7 jaar niet meer gedaan.' zeg ik en ik zoek door de liedjes een liedje.
'waarom ben je gestopt ?' vraagt Liam en ik stop met zoeken.
'lang verhaal..' zeg ik en ik voel mijn ogen waterig worden.
'rustig Merel je hoeft het niet te zeggen hoor , maar je weet dat je alles bij ons kwijt kan.' zegt Harry en ik knik.
'ik zal het wel zeggen , het zit namelijk zo...ik was 12 en ik en mijn beste vriendin Ema speelde allebij piano , ze was de beste persoon die ik ooit kende.
we kende elkaar al 10 jaar en we spraken elk weekend af.we gingen samen naar de scouts en op een dag was het galabal van de scouts en we gingen naar huis.
we moesten een baan oversteken en er kwam geen auto aan , maar plots uit het niets scheurde een auto voorbij , Ema duwde me opzij maar voor haar was het te laat, ze had me geredt
en ik kon niets voor haar doen. ze lag daar levenloos op de baan en die auto was er al vandoor. het nieuws werdt over heel belgie uitgezonden en sindsdien ema dood is heb ik beloofd nooit meer
te spelen..' zeg ik en er rolde een traan over mijn wang en ik veegde ze snel weg .
'maar liefje toch.' zegt Niall en hij hurkt zicht voor me en ik kijk naar de grond.
'Merel , dan is het tijd om terug te gaan spelen. Ema zou denk ik niet gewilt hebben dat je gestopt bent' zegt Liam en ik knik.
'GROEPSKNUFFEL!' roepen Louis en Harry in koor en ik lach , en we geven een groepsknuffel.
ik ga terug op het stoeltje zitten en ik pak 'skinny love' van birdy en probeer het te spelen .
na het eerste refrein , beginnen Louis, Harry en Liam mee te zingen en Niall speelt op de gitaar .
het lied was gedaan en we klapte in onze handen.
'dankje jongens!' zeg ik en ik geef ze allemaal een knuffel en ik ga naar de woonkamer en zet me in de zetel.
'wil je iets drinken' vraagt Liam vanuit de keuken 'eumh hebben jullie chocolademelk?' vraag ik en ik hoor gerommel in de keuken 'jaaa!' hoor ik hem enkele seconden later zeggen.
'doe dat dan maar.' zeg ik en de andere jongens pakken een cola.
'jongens ik heb honger.' zegt niall opeens en ik maak een instemmend geluidje.
'jullie passen zo goed bij elkaar , jullie houden elks van eten , jullie houden van muziek , spelen ook gitaar , jullie vinden ierland allebij een leuk land ...' zegt Louis en ik lachtte .
en ik nestelde me in Niall's armen.
'bestellen we pizza?' vraagt niall en iedereen knikt.
even later zaten we allemaal met een pizza voor de tv. we zagen de film 'the hunger games' en man dat was een goeie film ookal had ik maar tot de helft gezien want ik was in slaap gevallen.

Niall Horan:

we keken de film uit en toen hem gedaan was zag ik dat Merel in slaap was gevallen.
'nog een film jongens?' vraagt Harry en we knikken.
we kozen de film 'the messenger.'
in de helft van de film kwamen Zayn en Dagmar binnen.
'heej iedereen'roept zayn.

Reageer (2)

  • 1Dlovees

    haha :D & jup ;d

    1 decennium geleden
  • Little_Biatch

    Als Zayn dat heeft geroepen zal Merel nu wel wakker schieten zeker
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen