1
Hope you like it! xx
Ik word wakker van een paar tikjes op mijn deur. 'Binnen' Schreeuw ik. Ik rek me even uit en ga een beetje recht op zitten. 'Goodmorning sunshine' zegt Gigi tegen me. 'Heb je eten voor me?'
'Wat denk je? Ik kom hier helemaal heen alleen om je wakker te maken?' Ik knik en haal mijn hand op. 'Eten graag!' glimlach ik. Ze pakt het zakje en ik kijk wat er in ligt. 'Dankjewel!' Roep ik als ik er een tosti in zie zitten. Ik pak het broodje er uit en stop hem meteen in mijn mond, hmm. Na een lange tijd eindelijk weer een heerlijke tosti. 'Ga je morgen mee naar Bradley?' Ik schud mijn hoofd. 'Ik moet van mijn moeder naar New York.' Overdreven rolt Gigi met haar ogen 'wat zeg je dat toch weer sarcastisch. Wees is blij dat je tenminste een zus hebt!' Ja tuurlijk, zij kan makkelijk praten. Ik word al sinds ik 12 ben gestalkt door paparazzi, altijd worden de goede dingen van mij niet gezien en de slechte dingen komen wel weer in de tijdschriften. Gelukkig hoef ik maar één keer per week naar New York. Mijn moeder is heel erg gesteld op familie en familie tradities. Ik ben anders, en mijn zus ook trouwens. Je kent haar vast wel, Demi Lovato. 'Het' rolmodel voor alle meisjes. 'Het' vriendinnetje van de net zo beroemde Niall Horan! Jeej, wat een plezier en vreugde. Je zou wel denken, wat zeik je nou kutkind? Nou heel makkelijk. Ik mag mijn zus niet, ik mag haar vrienden niet. Ze flikken me altijd kut streken en lachen me altijd uit. Alleen omdat ik kleiner en jonger als hun ben. Ik ben 16, en een klein meisje. één meter en achtenvijftig centimeter om precies te zijn. Wat voor streken halen ze uit? Expres voor mijn gezicht zoenen alleen omdat ik geen vriend heb. Voor mijn neus drinken, terwijl ik nog geen 21 ben. Voor mijn neus roken, ook leuk als je zelf helemaal verslaaft ben. Dit zijn de kleine dingen. Ze hebben me ook wel is er in geluist. Wat bedoel ik daarmee? Een zogenaamde date geregeld en toen ik op de plek was waar die jongen zou staan (helemaal opgemaakt en wel) kwam er niemand. Demi en Selena hadden alles gefilmd en daarna op twitter gezet. Eerst leefde ik samen met hun twee, onze moeders en de honden. Vreselijk. Na een tijd werden Demi en Selena beroemd en gingen ze in NYC wonen, hun moeders gingen mee. Mijne dus ook, ik vind dat geen probleem want ik kan best op mezelf wonen. Ik krijg genoeg geld gestort en ik feest me dood. Je kan zeggen 'Wauw! Jaloers..' maar het is eenzaam zo in mijn eentje.
'Ik ga naar Bradley nu, ga mee please?' Ik knik en stap uit bed. Ik trek een spijkerbroek aan met een losse sweater eroverheen. Mijn mascara staat al voor me klaar en mijn foundation ook. Terwijl ik me opmaak hoor ik Gigi roepen dat ik een sms heb van Demi. Och fijn gaat ze me nu ook al smsen? Wauw leuk. Ik loop naar Gigi toe en pak mijn mobiel.
Hee lil sis' Morgen om half 6 's ochtends moet je het vliegtuig pakken en ik haal jou daarna op van het vliegveld hier in NewYork. Niall gaat mee, CU x Demi.
'Ah nee Niall gaat mee!' Roep ik overdreven terwijl ik mijn handen omhoog gooi. 'Wat gezellig voor je' Zegt ze sarcastisch. 'Op naar Bradley'tje dan maar..' zeg ik terwijl ik mijn schoenen aandoe.
Reageer (2)
leuk<3
1 decennium geledennew abo<3
Ziet er leuk uit! Ga zeker een abo nemen! X
1 decennium geleden