||252
Okee, kale mannen zijn grappig. Vooral deze. ;p
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (15)
KUT Justin.
1 decennium geledenSerieus.
Het is niet voor niets dat zei hem niet vertrouwd door allison.
Daar moet HIJ wat aan doen, niet zij.
En dus haat ik Justin gewoon, allemaal zijn schuld!!!
Snel verder(H)
Team Amy, Justin is gewoon zo dom bezig.
1 decennium geledenAls hij nooit naar Allison was gegaan (2x ja!!!) Zou Amy hem vertrouwen en kon hij Amy vertrouwen.
Maar snel verder .
En bedankt <3
Team Justin, Ik vind het zielig voor hem dat Amy niet op hem kon vertrouwen en niet eerlijk was geweest en hij wel.
1 decennium geledenteam amy, justin is gewoon een ass op dit moment (;
1 decennium geledenowgod ik vind het echt erg dat ze uit elkaar zijn!
1 decennium geledenen ik ben voor Team Amy. Justin is echt een klootzak nu en alleen omdat Amy niet heeft verteld dat ze pijn heeft is het uit. Ik bedoel ze vonden het alle 2 toch zo fijn? en dan gaat Justin zeiken omdat ze pijn heeft en dan maakt hij het uit slaat echt helemaal nergens op.
maar als ze weer cute tegen elkaar doen ben ik team Amy en Justin.
okay,, lange reactie en hij slaat nergens op.
LOVE YOUR STORYY