Foto bij Chapter 03

Deze foto Vind ik echt Zo Cute...
Moest er even op xD
MiniHarryYyyy!

HARRY STYLES

Ik word wakker door de deur die ik piepend hoor open gaan.
Ik trek een oog open en zie de buik van Niall.
Ik trek m'n 2de oog open en trek ze tot spleetjes omdat het licht nog te fel is. Ik kijk verder naar boven en zie Niall's gezicht vriendelijk lachen. Ik probeer terug te lachen, maar waarschijnlijk kwam het niet echt geloofwaardig over.
'Wat is er gebeurd?'
Hij strijkt met z'n vingers door m'n haar en een bom van vlinders ontploft in m'n buik.
Ik ga recht zitten en druk m'n elleboog i m'n maag, omdat ik die kriebel in m'n buik weg wil krijgen.
'Hazz?' ik ontspan m'n elleboog weer.
Ik voel tranen opkomen, zak terug dieper onder de dekens en draai me om omdat ik niet wil dat Niall ziet dat ik huil.
Een traan rolt over mijn wang en ik voel een warme hand op m'n schouder. Ik voel het deken aan de kant van m'n rug een beetje omhoog gaan.
'Mag ik?' Ik knik zacht maar merk dat het hard genoeg was als ik voel hoe Niall bij me in bed komt liggen.
Ik pink m'n traan snel weg en draai me op m'n rug.
Niall speelt met een krul van me
'Vertel het morgen maar...' fluistert hij, ik voel z'n warme adem in m'n nek en er trekt een rilling over me heen.
De kriebel wordt weer erger en ik duw m'n elleboog weer in m'n maag. Niall draait zich op z'n zij, me z'n rug aan mijn kant en krabt even in z'n haar. Ik voel hoe z'n teen mijn been aanraakt, en op die plek wordt het plots heel heet.
'Dankje...' fluister ik nog eens.
Hij draait zich weer om en lacht naar me.
'Ik ben er voor je, dat weet je toch?'
Ik knik. Hij blijft op z'n rug liggen en sluit z'n ogen.
Ik heb de neiging om met z'n haar te spelen, maar dan bedenk ik dat ik dat toch best niet doe.
Ik trek 1 been op en ik voel hoe Niall z'n voet op m'n ander been legt. Ik duw m'n elleboog weer verder in m'n maag en sluit m'n ogen.
Ik raak met m'n vinger stiekem z'n dij aan en geniet van het moment.
Ik lig nog een paar minuten wakker, maar bij de gedachten dat Niall er is om mij te 'beschermen' val ik in een diepe slaap.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen