~ OO1.
Hi girls!
Dit is het eerste hoofdstuk, ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Als er vragen zijn, tips, foutjes, zeg het dan, alsjeblieft?
Hm, die inleidingen zijn even omschakelen van Engels naar Nederlands, hahahha, maar toch houd ik het maar gewoon op: Have fun reading! <3
xxxx
Dit is het eerste hoofdstuk, ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Als er vragen zijn, tips, foutjes, zeg het dan, alsjeblieft?
Hm, die inleidingen zijn even omschakelen van Engels naar Nederlands, hahahha, maar toch houd ik het maar gewoon op: Have fun reading! <3
xxxx
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (6)
Jou schrijfstijl leest echt lekker <3
1 decennium geledenAAAAHHHH
1 decennium geledenEcht leeukkk!!!
Vooral Lisa,
Love her <3
leuk hoor.
1 decennium geledenTotally agree with Mouis (L)
1 decennium geledenOh shit, ik begin automatisch in het Engels een reactie te schrijven
Maar echt, ik wist het.
Ik wíst dat een verhaal van jou in het Nederlands nog awesomer zou zijn dat je andere verhaal al is.
En ja, dat kan ik zegggen na één hoofdstuk.
Sterker nog, de eerste zin bewees het al.
Het enige verwarrende bij mij is waar het verhaal om draait. Echt awesome bedacht, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zo graag bij de schoolkrant wil werken, dat daar alles om draait zeg maar.
Maar jij schrijft zo fantastisch en geweldig en mooi dat jij die verwarring weg gaat werken, waarschijnlijk bij het volgende hoofdstuk al en de kans is groot dat ik dan ook bij de schoolkrant wil werken.
En je bent grappig. Dat vind ik leuk.
Ik wacht.
Xxx
CHOCOKOEKJES
1 decennium geleden