Foto bij 0.4

Ik word wakker en open langzaam mijn ogen en pak mijn IPhone die naast me op het nachtkastje ligt. "Mijn god het is pas 7 uur" mompel ik in mezelf en draai mezelf om om te kijken of Sandra al wakker is. Maar nee hoor Sandra ligt nog rustig te slapen. Ik zucht even en wil me het liefst nog een keer omdraaien, maar toch stapte ik uit bed om me te gaan douchen. Ik stap Langzaam uit bed en loop naar mijn kast waar ik een kwartier voor sta en er uiteindelijk een setje uit pak. Met mijn kleren in mijn handel loop ik naar mijn badkamer en zet de douche aan zodat het water warm kon worden. Ik doe snel mijn kleren uit en stap onder het heerlijk warme water. Snel was ik mijn haar en mijn lichaam nadat ik dat heb gedaan sta ik nog een paar minuten doelloos onder de warmen stralen van de douche. Dan doe ik de kraan uit en stap uit de douche. Ik pak mijn handdoek en droog mezelf af en ik wikkel mijn haar ook in een handdoek. Als ik droog ben doe ik rustig mijn kleren aan. Als ik mijn kleren aan heb haal ik de handdoek van mijn hoofd en pak mijn borstel om mijn haar te kammen wat nogal pijnlijk is door alle klitten. Nadat ik mijn haar eindelijk geborsteld heb pak ik mijn föhn uit het kastje en steek hem in het stopcontact. Ik boog en gooi mijn haren oven mijn hoofd naar voren. Ik grinnikte even, mijn vriendinnen zeiden altijd tegen mij dat ik mijn haar raar föhnde maar ik vond het wel mee vallen, zo kreeg ik alleen maar meer volume. Gelukig duurt het niet lang tot mijn haren droog zijn. Ik trek mijn föhn uit het stopcontact, en stop hem weer in het kastje. Dan word er op de deur geklopt "Kyra? Mag ik binnenkomen?" Ik hoor Sandra volgens mij nog slaperig voor mijn deur staan en loop naar de deur. Langzaam draai ik de deur van het slot en doe hem open, ik schiet gelijk in de lach. Sandra staat daar als een zombie voor me haar mooie bruine haar staat alle kanten op en ze kijkt nog moe uit haar ogen. als ik een beetje uitgelachen ben por ik haar in haar zij waardoor ze een spastische beweging maakte. "Wil je douchen?" vraag ik rustig en ze knikte "graag!" En ze loopt al wat opgewekter naar mijn kamer en pakt haar Kleren. Ik neem mijn make-up mee naar mijn kamer en doe daar al mijn make-up op en vlecht een pluk haar naar achter en klip hem vast. Als Sandra klaar is met douchen, haar en make-up doen lopen we samen naar beneden. Ik pak mijn laptop van de bank en zet hem op het kookeiland. Terwijl mijn laptop opstart pak ik voor mezelf een kom en ik kijk Sandra vragend aan "wat wil je eten?" en ik pak yoghurt uit de koelkast. "geef mij ook maar wat yoghurt" zegt Sandra terwijl ze zelf een kom uit het kastje pakt. "Meid wil je er ook aardbijen in?" en ze knikte heftig. Als we de de yoghurt klaar gemaakt hebben start ik tumblr op en we kijken even op het scherm. Als we ons eten op hebben pak ik mijn Iphone, het is 11 uur. "Zullen we gaan shoppen?" vraag ik met een grote lach op mijn gezicht. Dit hoefde ik geen tweede keer te vragen want Sandra had haar tas al gepakt maar riep mij toen naar boven. "KYRA KOM EENS!" Ik lachte want ik dacht dat ik al wist waarom. "IK KOM!" zo snel als ik kon liep ik de trap op toen ik op mijn kamer kwam zag ik Sandra bij de hoek staan waar mijn tassen stonden. Ik pakte er gewoon een tasje vanaf en stopte er wat spullen in. "Klaar om te gaan?" vroeg ik nieuwschierig. Sandra knikte en rende al half naar mijn scooter.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen