Foto bij Hoofdstuk XLIV

Ik zag daarnet voor het eerst een hoofdstuk van dit verhaal bij "Laatst gelezen". Dat is toch best wel awesome, ghehe. (krul)


“Hij is gewoon geweldig.”

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Felonys

    percy leest het blad/krant toch wel en dan weet ie dat het over hem gaat. Oliver die heeft zich nu pas gereliceerd dat hij niet een nep vriendje heeft beschreven maar zijn crush Percy!

    1 decennium geleden
  • JustMelis

    whaha, snel verder <3

    1 decennium geleden
  • xxmarithxx

    Hahhahahahhahahaaa, dit is zo goed! De manier waarop hij zich ineens realiseert dat hij Percy heeft omschreven als de perfecte man in zijn leven is echt geweldig =D
    En oohh, dit heeft echt mijn dag helemaal goed gemaakt, thank youu!
    Jouw manier van details beschrijven is geweldig. Er zijn genoeg verhalen waarbij details heel erg irritant zijn, maar hier zijn het goede details die echt iets toevoegen aan het verhaal. Ze zijn goed uitgewerkt en passen echt in de sfeer - nu bijvoorbeeld de apparitionspreuken rondom het stadion. Ik heb geen idee of dat ook al ergens te lezen viel of dat je het zelf bedacht hebt, maar het past perfect in het verhaal en is zo'n goede manier om Olivers ongemakkelijke gevoel duidelijk te maken. Echt, je hebt dit ongelooflijk goed geschreven, super gedaan!
    xxx

    1 decennium geleden
  • D3M1

    haha hij had beter tegen Percy kunnen zeggen wat er was gebeurd:P

    1 decennium geleden
  • Muze

    Dom dom, hij had het meteen moeten zeggen tegen Percy dat hij per toeval de pers op verkeerd been had gezet, straks komt Percy erachter en dan zit Olly in de shit...

    Oh en ik heb al regelmatig je verhaal zien staan bij laatst gelezen hoor xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen