07-06-2012
Na hele dag school ben je dan eindelijk thuis gekomen, ligt er nog een pak huiswerk voor de door. De dag begon vandaag met Duits een repetitie van Mvr Haasnoot... Die weer helemaal ging schreeuwen 'BLABLABLA' Ik Hazel Brown (Spreekt uit als: Heyzol) had afgelopen week een 2,8 gehaalt voor een SO.. Hihi.. Maar ik mog hem samen met de rest van de klas over doen. Daarna hadden we gym -.-. Ik had mijn moeder een briefje laten schrijven over dat ik zo gezegt niet me kon gymen. Dounia had ook niet zoveel zin om me te gymen en we hebben gekletst over vroeger. Het bleek dat haar vader alcoholist is en dat ze hem bijna niet meer ziet. Opzich had ik dit helemaal niet verwacht! Ik schrok daar echt van. Na Gym hadden we nog een paar niet boeiende lessen! Het laatste uur hadden Elize en Tim allebei hun presentatie. Elize had een 7,4 en Tim een 6,8.. Hij deed het over appeltaart ;p.. Hij deed het super slecht en hij flipte helemaal toen hij hoorde dat hij een lager cijfer had als ik. (Ik had een 7,5 en had mijn presentatie verpest) Nu zit ik thuis te bloggen ondanks dat ik nog best wel veel te doen heb MAARJAA HET IS MAAR SCHOOL!
Mijn vriendengroep op school:
op school zit ik altijd met een vriendengroep waarmee we altijd uitjes mee organiseren enz.
Onze groep bestaat uit: Tim, Ellen, Barbara, Nick, Erwin, Elize en Ik. Nu ga ik hun een beetje kort samenvatten.
Tim:
Tim is homo.. Tenminste hij moet nog uit de kast komen. Hij is lang en een beetje raar. Maar hij is net als een broertje voor mij.
Ellen:
Ellen is een vreselijk verwende modekut .. Maar gelukkig is ze in het laatste jaar heel erg veranderd en is ze aardiger geworden
Barbara:
Barbara is een beetje het hondje van Ellen.. Ik mag haar wel, Tenminste als ze niet stoer probeert te doen.
Nick:
Nick is de lange slungel x'D.. Hij is lang, irritant en een beetje dom.. x'D...... Meer heb ik niet over hem te zeggen.. Hij haalt je altijd onderuit :p
Edwin:
WOEFWOEFWOEF.. Het aller grootste hondje.. Is dan toch wel Edwin :p Hij loopt voortdurend achter Nicks Reet aan :p Eigenlijk mag niemand hem
Er zijn nog geen reacties.