Foto bij Why do you wanna help me out of my problems (Tom lovestory) 84

examen 1 achter de rug, die kon echt geen examen maken :O dat stond vol fouten... Nu examen frans studeren, wish me luck
reacties?

Jullie kwamen aan in de stad. jij: maar wat moet ik aantrekken dan? Sam: iets nonchalants? jij: nonchalant? Sam: je kan daar moeilijk in een kleedje staan. Annelies: daar heb je een punt. jij: oké dan, iets nonchalants. Sam: anders moet je een pet opzetten. jij: die ligt nog bij mijn ouders. Annelies: pak er dan eentje van Tom? jij: haha, geloof me of niet zijn petten zijn heilig voor hem, ik koop wel een nieuwe. Na een lange tijd zoeken had je de perfecte outfit gevonden. Na een paar uur besloten jullie om naar Sam’s huis terug te gaan. jij: Sam, ik zou eigenlijk willen oefenen. Sam: dan doen we dat toch gewoon? Annelies: wat als je gepakt wordt? Sam: Demi is een prof zelfs in ontsnappen. jij: hoort wie het zegt. Je zag Sam lachen. Annelies: ik weet nog wel een plaats, waar je wel mag graffitispuiten. jij: mij goed. Sam: dan gaan we eerst wat spuitbussen kopen. Jullie gingen een winkel binnen en kochten jullie spullen en daarna leidde Annelies jullie naar die graffitiplek. jij: weet je wat raar is? Ze keken je verbaast aan. jij: ik woon hier al langer en toch wist ik niets van deze plek af. Jullie begonnen te lachen en je wandelde naar een muur toe. Op de muur stond een mislukt graffitiwerkje. Je pakte juist één van je zovele spuitbussen vast toen een meisje jou boos aankeek. meisje: wat denk jij wel niet? jij: ik denk veel. meisje: steek die spuitbus maar weg, want je bakt er toch niets van. jij: is dit van jou dan? Je sprak het woordje dit met walging uit. meisje: ja en ik zou maar oppassen. jij: oeh nu ben ik bang hoor, zeg maar dag tegen jou mislukt kunstwerk. Sam: dit wordt nog leuk. En ze ging op de grond zitten. Opeens kwam er een jongen naar jullie toe. jongen: wat is het probleem? Meisje: zij is het probleem! Dat mislukt kind wil mijn kunstwerk bekladden met haar “kunsten”. Je trok een wenkbrauw op. Jongen: wat als jullie nu een competitie houden, jullie tegen elkaar, als zij beter is mag zij over jou tekening graffitispuiten. jij: haha deal! Het meisje gromde maar pakte toch haar spullen.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen