Dream 12.
Met z'n zessen liepen we naar onze plekken in de zaal. We gilden het uit van blijdschap, wat bijna niet te horen was door al het geschreeuw van anderen. "En dat allemaal door snickers!" schreeuwde Marcha. "And.. I think Harry likes you Hayette!" zei ik. Ze kreeg een glimlach van oor tot oor. "Ja.. en Zayn wou jou zeker alleen maar op zijn schoot omdat je hem aardig leek ofniet?" zei Jana. Ik begon te blozen. Iedereen lachte. We keken naar het scherm en zagen dat er afgeteld werd. De jongens kwamen op het podium en begonnen te zingen. Vrolijk zongen en dansen we mee.
Eindelijk kwam dan mijn lievelingsliedje: One Thing. Louis kwam naar onze kant van het podium gelopen.Hij had ons kennelijk gezien en zwaaide even. Hij fluisterde iets in het oor van de bewaker. Plots kwam er een bewaker bij ons staan die Marcha meenam. Ze mocht het podium op! De andere 4 jongens zagen het ook. Niall kwam ook naar onze kant en vroeg om Jana en Dorinde. Al gauw had ook Harry het door en onder het zingen door nam hij Hayette mee op het podium.Zelfs Liam kwam Anouk ophalen! Daar stond ik dan, alleen, terwijl mijn beste vriendinnen daar gewoon op het podium stonden! Ik werd op mijn rug getikt. Door alle drukte had ik niks gemerkt. Ik draaide me om en zag een man. Hij maakte een paar gebaren en trok me mee backstage. Via de achterkant van het podium kwam ik op het podium terecht. Zayn wou net beginnen met zijn stuk en pakte mijn hand en trok me mee naar de voorkant. Ik kon het wel uitschreeuwen maar ik hield me in. Zayn draaide zich naar mij, keek me diep in mijn ogen en zong.
-Some things gotta get loud, Cause i'm dying just to make you see, that I need you here with me now, cause you've got that one thing-
Ik smolt gewoon helemaal. Het lied was afgelopen en Zayn stond stil voor me. Hij opende zijn armen gaf me een voorzichtige knuffel.Ik hoorde "AAhhww" door de hele zaal. Mijn gezicht was knalrood. We werden het podium afgebracht en weer op onze plek gezet. Ik kon geen woord meer uitbrengen.
Reageer (3)
OMG HARRY NEEMT ME GWN TIJDENS HET ZINGEN OMG HARRYYY JA WIL OOK WETEN WAT ER VERDER GAAT GEBEUREN MET MIJ EN HARRRY JGFDADGJKKHF !!
1 decennium geledenOMG HARRY NEEMT ME GWN TIJDENS HET ZINGEN OMG HARRYYY JA WIL OOK WETEN WAT ER VERDER GAAT GEBEUREN MET MIJ EN HARRRY JGFDADGJKKHF !!
1 decennium geledenDFLIUGLERWKUHKLUB VERDER.
1 decennium geledenIK BEVEEL HET JE.
IK WIL WETEN WAT ER MET MIJ EN LIAM GAAT GEBEUREN.