Foto bij Dream 9.

Ik opende de deur, liep de kamer in en stond stokstijf stil. "Erm.. Hi." zei ik. Daar zaten ze, 5 jongens, de knapste jongens in het universum, nog geen 2 meter afstand, recht voor mijn neus. Ik was totaal de weg kwijt. Ze lachten allemaal naar me. Owja, de kat, waar was ie nou? Ik keek zoekend om me heen en zag snickers naar Zayn toelopen en op zijn schoot springen. "PUSSY!" schreeuwde Harry door de kamer. "I think he likes you Zayn." zei Louis. Plots hoorde ik mensen achter me, het waren de andere 5. Achter hun stonden bewakers. Shit, we waren erbij. "I'm so sorry I am.." zei ik. Ik werd opgetild en de bewakers wouden mij en de rest wegdragen. "Let them go." hoorde ik een stem op een rustige toon zeggen. Ik keek over mijn schouder en zag dat het Zayn was. De bewakers deden niks. "He said.. let.them.go." hoorde ik een andere stem: Niall. De bewakers lieten ons los en liepen weer weg. Ik keek alle jongens aan. "Can I hold him Zayn?" vroeg Harry op een lieve toon. Zayn tilde snickers op en gaf hem aan Harry. Harry legde het katje in zijn schoot die zich er tevreden in nestelde. "Come. Sit down.. don't be scared." zei Liam. Dat liet de rest zich geen twee keer zeggen en ze sprintten allemaal naar de bank. Er was geen plek meer over. Ik keek of ik ergens een stoel zag, maar die was er niet. Ik stond er een beetje stilletjes bij. "You.. can sit on my lap... if you want." zei Zayn zachtjes. Iedereen richtte zijn blik op mij. Ik liep naar de bank en ging op Zayn's schoot zitten. De anderen begonnen te giechelen. Ze wistten dat Zayn mijn favoriet was. Hayette had zich tegen Harry aangedrukt naast me en Jana,Marcha en Dorinde probeerden zo dicht mogelijk naast Niall te zitten en Anouk had zich tussen Liam en Louis gewurmd. Het was even stil maar al gauw kregen we hele gesprekken.

Reageer (1)

  • hayette16

    Haha ik tegen harry aangedrukt hilaries (dance)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen