Hoofdstuk 24.
sorry [again] voor het lange wachten,
maar ik ben echt zooo druk met school
en de laatste dagen heb ik ook helemaal geen inspiratie gehad.
dus ik dacht; jullie kunnen beter even wachten en dan een goed hoofdstuk, dan dat ik flut ga schrijven >,<'
ik ben er nog steeds niet uit btw, maar ik beloof, volgende week zal ik een hoofdstuk schrijven waarin Kiro 'jou' ontmoet .
reacties?
<3
Kiro Pov.
'Opstaan!' roep ik hard. Er komt een kreun uit Strify's mond, als ik de dekens van hem en Romeo wegtrek. 'Koud!' roept hij en hij trekt de dekens terug.
Ik loop naar Yu's kamer.
'Yu! Opstaan!' roep ik vrolijk. Ik trek de dekens van hem af en ontdek Yu, in een innige omhelzing met Shin. Ik zucht.
Een golf van jaloezie stroomt door mijn lichaam. Ik sta aan de grond genageld en verbeeld me hoe het zou zijn, als ík daar met iemand lag...
'Wat sta je te kijken?' lacht Yu. Ik schrik wakker. 'Niks joh. Staan jullie zo op? Ik heb de tafel gedekt.'
Ik ga naar de badkamer en bekijk mezelf in de spiegel.
Ik ga met twee vingers over mijn neus. Hij is enorm groot en lelijk. Ik probeer hem kleiner te maken, maar als ik loslaat zie ik weer dezelfde neus... Verdomme, logisch dat niemand verliefd op me is!
Mijn ogen worden nat. Voordat ik in tranen uitbarst, veeg ik het weg met een zacht wcpapiertje.
Ik loop weg, en bots tegen strify aan.
'Je hebt gehuild,' zegt Strify geschrokken. 'Waarom?'
Ik zucht. 'We moeten eten.'
Ik wil weglopen, maar Strify houdt me tegen.
'Vertel me nou waarom je gehuild hebt!' zegt Strify in paniek.
Ik schud mijn hoofd. 'Een andere keer...'
Strify trekt zijn wenkbrauw op. 'Okay... moet ik me zorgen maken?'
Ik geef Strify een neppe glimlach en schud mijn hoofd. Ik wil niet dat hij zich zorgen om me maakt.
'Dan is het goed.' Strify omhelst me. 'Je weet toch, dat je altijd bij me terecht kan?'
Ik knik. 'Tuurlijk.'
Strify knikt ook, en loopt dan loopt weg.
Even later volg ik hem maar, en ga aan tafel zitten.
Reageer (4)
arme kiro
1 decennium geledenwhaha ik denk dat ik nooit iets over kiro's neus had meioten zeggen tegen jou
1 decennium geledennu ben je obsessed..
whaha *zingt tegen kiroos neus* you're my obsession x'D
snel verder
en Kiro heeft geen leijke neus juist heel cute en het past bij hem <33
X
Arme Kiro =[ en hij moet niet zeggen dat hij een lelijke neus heeft, ik vind hem schattig =].
1 decennium geledenSnel verder!
xx
mooi deel!<3 -btw ben DramaBiatch;)-
1 decennium geleden