Foto bij Time to go to hell

Part 9

||Jack POV||

Daar zaten we dan, Kacey, Dustin, Ashley en ik. Met zijn 5e aan één tafel en allemaal hetzelfde ijsje. Ik keek naar buiten en zag een groepje mensen lopen.
Ik keek naar Matt, die iets te enthiousiast zijn ijsje aan het likken was. Dustin keek hem raar aan.

Jack: Maak je geen zorgen, als Matt honger heeft doet hij altijd zo.

Matt stopte met het likken van het ijsje en keek een beetje beschamend rond, en bleef plots een soort van geschokt kijken.
Ik draaide me om en zag Jared en Shannon, ze keken me aan. Ik draaide me hoofd snel weg.

Dustin:Hey pa en Jared.
Dit zijn Jack en Matt.

Jared en Shannon gaven Matt en mij een hand.

Jared: Jullie twee zijn hier net komen wonen toch?
Matt: Yes.
Jared: Ik zag jullie lopen met verhuizen dozen enzo.

Jared lachte en keek me aan. Ik lachte maar gewoon terug.

Wat moet ik doen, mijn vader staat hier recht voor me en hij herkent me niet eens. Hoe slecht kan je zijn!

Reageer (2)

  • AnimeFan07

    omg, ik heb nu juist je hoofdstuk gelezn - dat andere berichtje was ervoor - grrrr, bad Jared ^^

    1 decennium geleden
  • AnimeFan07

    sorry dat ik zo lang niet je verhaal heb gelezen, maar mijn zussen en broers moeten voor de examens af en toe wel eens op de pc, en dan moet ik hem delen :( en ik heb drie zussen en één broer, heel leuk dus...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen