today

Vandaag ben ik deze blog begonnen en ook dit stuk over mezelf geschreven.
vandaag hadden we De Grote Praktische Opdracht (GPO) dit is een opdracht die je voor een vak moest doen en het cijfer doet 4 x mee. ik en Hazel hadden engels gekozen net als 8 andere uit de klas we moesten met zn alle een tijdschrift maken best melig we hebben er een 8.3 voor. maar ik ergerde mee een beetje aan Barbra die met ons ging ze vind zich zelf te slim zegmaar. EN oo Watvond ik het zielig voor Nick hij moest en het met Eva Doen want hij was aleen en eva is best een kut wijf. en Tim die zei ook niet ja Nick kan wel bij mij en de gene met wie hij het samen deed. pfftf zo flauw had echt medelijden met hem ik wou hem ook wel in het groepje maarja das een beetjeuuhw opvallend en we waren al met 3 meide is een beetje zielig als hij dingen over mode moest opzoeken.nouja daarna ben ik naar huis gegaan en heb ik niks bijzonders mee gemaakt behalve dat me ouders weer voor de 4e keer een lul verhaal gingen zeike over het telaatkomen op school daar hadden ze een brief voor gekregen. dus ja nu moet ik alleen nog mn presentatie voor de laatste x doornemen die heb ik morgen het allerlaatste uur en ben nu al supper zenuwachtig.. pfft heb me niet al te goed voorberijd namelijk ... HELLLLP hopen maar dat het goed gaat want het telt 4x mee en moet goed zijn anders ga ik niet over dit jaar.mn kop slaat ophol en ik denk alleen maar aan Nick al de hele tijd aaah zo zielig he hij is gevallen en heeft hegting achtig iets net boven zn lip auwwwww en ik heb al de hele tijd een zere neus oftewel het gaat top hihihihi okee ik gewoon te veel zenuwe voor morgen nu dus maar snel leren ..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen