de dingen die gebeurt zijn voor mijn blog .

mijn leven lijkt voor iedereen een groot feest maar voor mij voelt het niet zo , Het is een puinhoop al sinds ik een jaar of 7 was toen begon de ellende.
Mijn oma kreeg toen kanker en is er 5 jaar voor behandeld, en het was steedts ziekenhuis in ziekenhuis uit dit heeft toen alleen niks geholpen en toen ik 11 was kreeg ik te horen dat ze niet lang meer te leven had. toen is het snel gegaan toen ze veel pijn had kreeg ze een middel waardoor ze veel sliep maar toen wist ze ook niet altijd meer wie ik was dat is eigelijk het moeilijkst je ziet dat ze je kennen maar wie je bent weten ze niet. toen is ze in haar slaap overleden. dit is het gene wat ik me nog het meest herrinner van die tijd want ze sliep heel veel , de crematie was mooi en de muziek ook . iedere keer als ik het nummer hoor begin ik weer te huilen.

Dit is het langst geleden. Toen ik in de eerste klas zat is mijn zus geopereerd aan scolliose dit is een kromming in de rug. hier voor heeft ze een week in het ziekehuis gelegen en met de operatie heeft ze pinnen in haar rug gehad . de eerste 2 dagen waren voor mij het moeilijkst want toen mogt ik nog niet bij haar. de dag erna ging ik naar haar toe, ik moest haar toen voeren omdat ze niks kon , dit is een moeilijke tijd geweest.

vorig jaar ben ik op vakantie geweest en toen we terug kwamen bleek dat mn opa ( de man van mn overleden oma) in het ziekenhuis heeft gelegen die tijd. het bleek dat hij leukemie had. na een paar weken kregen we te horen dat hij nog maar amper een maand te leven had dit was een grote shok , mijn opa heeft altijd voor iedereen gezorcht en stond ook voor ieder klaar maar dit zijn dingen die heb je niet in de hand hij ging erg snel achteruit en leefde toen ook nog maar een week of 3 . zijn overleden was ook moeilijk net als bij mn oma maar dit was nog moeilijker .We zaten nu ook iedere dag bij hem om te helpen ik ging naar school ging naar mn opa sliep thuis en ging weer naar school zo zag mn leven er 3 weken uit en de band tussen mij en mn opa is toen wel nog sterker geworden. het meest pijnlijke wat er is gebeurt, mijn opa wilde ook altijd muziek maken enzo we zouden samen nog eenliedje zingen en spelen op mn gitaar maar dit eigelijk nooit gebeurt waar ik veel spijt van heb.

nu weer heel iets anders waarvan ik niet pressies weet van wanner het is gebeurt. Mijn zus een goede vriend waar ze al jaren mee omging en hun hadden een super goede band. maar toen zij een keer bij hem op zijn verjaardag was heeft die jongen en een vriend van hem , haar aangerand ze is toen weg gerend en als ik hem ooit tegen kom sla ik de tanden uit zn bek maar hij woont niet in de zelfde stad dus dat is ook maar beter. mn zus is een tijd late nog eens aangerand door een jongen , het is dat ik niet weet wie het is anders had ik hem ook opgezocht want hij zit nog op haar school denk ik .
Die 2e aanranding was nog niet zo lang geleden en toen heeft een jongen me geprobeert te zoenen hij heet Erik en als ik eerlijk ben vond ik hem ook leuk maar ik was bang gewoon omdat het een jongen was en ik die niet meer vertrouw . ook heeft iemand een tijdje steedt aan m`n kont gezeten nog erger zelfs een meisje mag voor de lol niet op mijn kont slaan. mijn Theorie Jongens moet je niet voledig vertrouwen en ze moeten je zeker niet aanraken. Ik Ben eiglijk nog steedts best wel bang . bang als mensen me aanraken zelfs als het 1 van mn beste vrienden is . aanraken gewoon alleen al mn arm is eigelijk te veel het is te moeilijk voor me ik kan die angst gewoon niet loslaten en zelfs mn beste vriendin wist dit nog niet. die schrijft de zelfde soorgt blog en moet ik het dus ook gaan vertellen straks . dit is moeilijk en ok zal zij de enige zijn die het weet tot ik iemand net als zij mijn vertrouwen heeft.
Vertrouwen en je aan iemand binden zijn dus ook een probleem nu . Ze gaan tog Dood of ze verkloten je leven en maken ruzie .

Dit waren de ding die over me moet weten want deze blog is ook echt over mij en ik zet ook alles neer. nu de kring met vrienden enzo om me heen:
M`n Beste vriendin is Hazel bij haar kan ik alles kwijt
Dan heb ik de jongens waar ik veel mee om ga Tim & Nick
Tim is iemand die supper aardig is en je mee kan praten maar ook lachen al is hij soms aandagt gierig en dan wordt je gek. Nick is het zelfde Type als ik en we vinden de zelfde dingen leuk , En ik hem ook Dit is de eerste jongen die ik zo leuk vind en die ik ook eigelijk al vertrouw de eerste en de enige en dat vertrouwen is nog supper klein ondanks dat ik stapel gek op hem ben.
Dan hebben we de gene uit de klas waar ik wel vrienden mee was maar waar ik nu gestoort van wordt. Dit zijn Ellen, Barbra, Monica &Pauline, stuk voor stuk zijn we vriendinnen geweest maar met barbra kun je wel en niet lachen en ze loopt achter mensen aan net als Monica. En met Pauline en met Ellen was ik hel goede vriendinnen maar ze hebben de vriendschap verpest door me pijn te doen en ze zijn heel erg veranderd. nouja dan hebben we nog zoon hondje dat achter Nick aan loopt dit is Erwin die zichzelf heel wat vind . Dan hebben we en ex vriendin die de vriendschap heeft verpest door gewoon over me heen te praten toen ik vertelde dat mn opa niet lang meer te leven had dit is toen de druppel geweest en toen heb ik haar niet meer gesproken. De Gene die me heeft geprobeert te zoenen heet Erik En de gene die niet van mn reet af kon blijven is Jan. dit zijn zo ongeveer de dingen die mij maken zoals ik ben en de anderen.

Dan nog ff een korte samenvatting van mn week ik ben 5x te laat gekomen op school en toen mn ouders dat lazen in de brief die ze kregen deden ze net of ik een moordt gepleegtt heb. mijn zus heeft dr vriend al 3 weken niet gezien en ze heeft hem nogsteedts niet gedumpt ondanks dat hij al 3 xx niet is komen opdagen na een afspraak. ik ben 2e jaars B Bij de korfbal maar mocht tog naar de A en toen heb ik een bal op mn neus gehad waardoor die enorm veel pijn doet al 3 dagen en uuuhw ja ach wat zal ik is verzinnen ..... dit was het ongeveer. in de Volgende Blog zie de Dag van van vandaag en die is te laat geactiveerd en deze ook want ik moest mn vriendin die dit leest nog vertellen over dat bange voor aanraken al weet zonbeetje iedereen nu wel dat je me niet moet aanraken. Nouja dit is mn leven o en ik ben vaak wel druk als ik vrolijk ben en ik maak een feestje van mn leven inclusief mn school. Mijn Levensmotto is : Je moet alles een keer gedaan hebben in je leven!

Reageer (1)

  • MyFancyPants

    Meid, ik hou van je! En mijn respect komt diep uit mijn hart (h)

    xx Hazel

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen