Foto bij Personal Update

Mijn naam is Hazel Brown, de eigenaar van MyFancyPants.. 'Tjaa klinkt raar'
Ik ben een normale 3de jaars schoolmeisje van het vmbo/gl. :p
Alleen loopt mijn leven echt niet op rolletjes...
Mijn beste vrienden zijn Elize, Tim, Dewi & Lotte. Maar daar hoor je later meer over...
Mijn ouders zijn sinds vorige week 10 jaar gescheiden.. En sinds Februari heb ik mijn vader al 7 jaar niet meer gezien. En sinds 5 jaar mijn opa en oma gezien of gesproken. Waarom mijn ouders gingen scheiden?! Omdat mijn vader al 15 jaar vreemd ging met de beste vriendin van mijn moeder. Ik was toen 5 en mijn broer was 12 jaar. Dus dat betekende dat mijn vader al vreemd ging voordat mijn broer geboren was.. Hij is nu 22 :$.. Doordat mijn ouders gingen scheiden kwam er een vreselijke druk op mij.. Ik belande in een zware depressie.. Ik was toen 6... Nog steeds revalideer ik zeg maar.. Want sinds 2,5 jaar gaat het weer beter met mij.. Ik sneed mezelf in mijn arm, had zelfmoord gedachtes, verwaarloosde mijn uiterlijk en at weinig tot niets. Ik moet er nu niet meer aan denken. Toch heb ik nog wel regelmatig de drang om mezelf te snijden. Alleen geef ik mezelf moed om het niet te doen. We hebben met zijn drieën (Mijn moeder, mijn broer en ik) in een flat gewoond, waar we nu om het moment nog steeds wonen. Hier wonen we overigens al weer 9 jaar. Vroeger was ik altijd een pappa's kindje. Totdat hij weg ging bij mama. Toen werd ook voor het eerst bij mij duidelijk wat seks aan kon richten. Doordat ik bij de gespreken zat te spelen met mijn speelgoed, kinderen zijn niet dom, ze weten en voelen alles aan. Op dat moment woonde we ook nog in een andere wijk. Omdat mijn moeder de hypotheek van het huis niet kon betalen moesten we verhuizen naar de flat. Om de veertien dagen ging ik naar mijn vader. In het begin snapte ik nog niet waarom mijn moeders 'vriendin' steeds bij papa was en waarom ze zoende. Maar naderhand ging ik begrijpen wat er aan de hand was.. Ik voelde me verraden en gekwetst. Omdat moment is mijn 'angst' voor mijn vader begonnen. Nadat mijn ouders uit elkaar gingen, ging mijn vader met zijn nieuwe vriendin tijdelijk in een flat wonen. Hier is alles begonnen. Mijn vader maakte trouwens ook altijd beloften die die later niet nakwam. Mijn vader heeft ongeveer een half jaar in het flatje gewoond, hadden ze samen een huis gekocht op 200m afstand van het flatje. Hier is de ellende begonnen. Thuis ging het overigens ook steeds slechter. Mijn vader woonde pas 4 maanden in het nieuwe huis, toen mijn moeder helemaal blij thuis kwam. Ze had een huurhuis toegewezen gekregen, er zat alleen één nadeel aan. Het was in dezelfde flat als ik kort daarvoor samen met mijn vader en zijn nieuwe vriendin gewoond heb. Mijn voordeel was wel dat ze na een maand heel de flat een make-over gingen geven. De hal, lift en beplanting om de flat werden aangepakt waar het daardoor een hele andere uitstraling had gekregen. Dat zorgt er tot op de dag van vandaag dat ik niet meer herinnert word aan die tijd van toen. Helaas is zijn woning nog steeds 200m van mijn huis vandaan. In de tijd dat mijn vader in zijn huis woonde en ik om de veertien dagen bij woonde. Ik deze twee dagen in het weekend at ik 24 uur geen eten. Ik kreeg geen hap door mijn keel als ik bij hem was. Daarbij kon zij niet lekker koken. Mijn vader verzon allerlei leugens over mijn moeder, over dat ze bijvoorbeeld: Dat mijn moeder van de kerktoren af zou springen. Dat ze heel veel geld gestolen had. Dat ze dood wilde. Dat ze ons wilde vermoorden en allerlei van dat soort onzin.. Na een tijd kwam ik huilend bij mijn moeder en vertelde wat mijn vader allemaal over mijn moeder zei. Mijn moeder werd heel boos en belde mijn vader op, om te zeggen dat ze dit niet tolereerde, waarop mijn vader toen antwoordde: Dat heb ik helemaal niet gezegd. Sindsdien werd ik uitgemaakt door mijn vader voor leugenaar. Hij had in die tijd contact met mijn Juf uit groep 5. Hij vertelde allerlei leugens over mij en over dat ik altijd loog. Waarop mijn juffrouw in die tijd altijd tegen mij zei dat ik loog. Elke dag kwam ik huilend thuis. Hij had een keer op vakantie (waar ik een week op bed ziek heb liggen zijn) Gezegt als ik niet meer zou eten dat er dan buisjes in mijn armen gezet zouden. Op dat moment wist ik niet wat hij precies bedoelde het maakte me alleen maar bang.Maar nu ik wat ouder ben snap ik wel wat hij dat: Hij dacht dat ik anorexia had! Mijn vreselijkste dag was, maar als ik nu terug denk was dit de gelukkigste dag van mijn leven. Op die dag at ik zoals gewoonlijk niet, maar had ik ook geen dorst. Toen werd het me vader teveel, hij werd boos, hij ging schreeuwen en hij sloeg me één keer volop in mijn buik. We zijn die dag nog even naar mijn opa en oma geweest. En had me om 5 uur (in plaats vam 7 uur) afgezet bij de ingang van de flat en hij had gezegd dat als ik pas weer zin had dat ik dan wel weer naar pappa toe kon komen (alleen dat moment is nooit gekomen).
Ik heb enige tijd bij Jeugdzorg gezeten, maar hier werd niet naar mij geluisterd. En gaven ze een diagnose die niet klopte.

4 dagen nadat mijn vader me had afgezet ging ik voor het eerst naar een Buitenschoolse opvang in die tijd 3x per week. Mijn moeder had eindelijk werk gevonden en kon nu voor de kost gaan verdienen. Ik was toen 8 jaar, toen die tijd vond ik het overal eng om te eten, ook op de BSO. Na een half jaar ging ik daar langzaam mijn brood eten en kon ik genieten van de dagen op de BSO. Toen mijn moeder 40 uur ging werken over 5 dagen, moest ik 4 dagen naar de BSO en op dinsdag ging ik dan naar mijn oma, die mij tot eind groep acht. Elke dinsdag kwam ophalen bij school. Ja! Ik zou echt niet zonder mijn oma kunnen. In 2010 in die vrouw waarmee mijn vader onderhand getrouwd is er achtergekomen, dat mijn vader weer langere tijd een nieuwe minnares had. Zij had hem ook op straat gezet. In december 2010 is ze overleden aan nierkanker. En is mijn vader onderhand waarschijnlijk getrouwd met zijn nieuwe vrouw =p

Toen ik naar groep 6 ging werd het pesten erger. Kinderen voelde aan dat ik anders was, ik was iemand met een verhaal, iemand met pijn. Geen enkele leraar heeft ooit ingegrepen, om me te helpen of om de pesters aan te pakken. Want het waren er niet één Nee! Het was heel de klas op mij. Weer ging ik elke dag met tegenzin naar school en kwam ik huilend thuis. Zo ging het drie jaar lang door. Ondertussen had ik in groep 7 een bril gekregen en hadden ze nog een reden om me te pesten. Waarom zou je iemand pesten die een bril draagt? Is die gelijk anders ofso? In die tijd was ik behoorlijk aangekomen, omdat ik eerst weinig at. Mijn moeder is dik en mijn vader is dik, dus heb ik heel erg de aanleg om dik te worden. Ik was altijd het mikpunt van de klas.. Dat heeft me tot op de dag van vandaag bikkel hard gemaakt. Ik was blij toen de eindmusical voorbij was. Nu ik aanzienlijk redelijk veel talent heb in zingen en acteren werd ik in die tijd ver achterin het koor gezet voor de musical. Gelukkig maar want ik stond in die tijd niet graag op de voorgrond.

Toen ik in de eerste klas kwam, werd ik vanaf dag één dikke vriendinnen met Pauline. (nu kan ik er absoluut niet uitstaan) Het eerste deel van het jaar was ik heel close. Na dat half jaar kan werd ik bff's met Ellen (waar ik samen met Elize heel lang ruzie mee gehad heb). Ik heb zelfs nog verkering gehad met mijn beste vriend Tim... Haha, Hij is homo. Homo's Zijn Awesome ;D

Eind eerste klas ging ik heel veel om met mijn buurjongen Zouf. Op een één of andere manier heb ik mij zo laten misbruiken door die kwast! Ik schaam me dood. Het begon zeg maar zo. We waren eerst heel goed bevriend. Totdat hij ook aan mijn borsten ging zitten. Ik zei dat ik dit niet prettig vond en dat hij moest stoppen met wat hij deed. Maar hij zei daarop dat hij wel wist dat ik dit ook wilde. Op een één of andere manier werd ik daardoor nog verlieft op hem ook. Het is heel lang zo door gegaan. De allereerste dag lage we zeg maar op mijn bed. En hebben we bijna seks gehad. Ik heb op tijd nee gezegd. Maar toen was ik hem ook kwijt. Toen hij weg was zakte ik huilend in elkaar en heb ik me heel de vakantie vreselijk gevoelt. Dit wat ik nu vertel heb ik pas een week geleden aan mijn beste vriendin Elize verteld (Elize is trouwens Dreamgirl97) Ze schrok heel erg van mijn verhaal en ik had moeite om mijn tranen te verbergen. Ik zit er nog elke dag mee. Ik voel gebruikt als een hoer als een slet, een goedkope slet nogwel!!

De tweede klas ging nogwel redelijk. Onder de ruzies met mijn beste (ex)vriendin van de oude wijk waar ik vroeger in gewoond heb(zij heet Esmeralde)Ben ik het schooljaar zonder veel ellende doorgekomen.. Dus er valt weinig over te vertellen..

Sinds dit jaar ben ik echt beste vriendinnen met Elize, ik ben echt blij dat ik zo'n super goede vriendin heb gevonden als zij! Ze snapt me en begrijpt me. Ook kan ik lekker mezelf zijn als ik bij haar bent.. En nog een leuk feitje.. In die half jaar dat wij beste vriendinnen zijn hebben we nog nooit ruzie met elkaar gehad! Zij is echt gewoon "THEBEST"

Ook heb ik iemand ontmoet die mij neemt zoals ik ben.Hij heet David. Alleen heb ik een extreme vorm van bindingsangst.. En dat heb ik hem ook gisteren verteld. We hebben drie date's gehad en hebben op de derde gezoend :$

Elke dag mis ik de tijd van vroeger, toen het was toen mijn ouders nog bij elkaar waren. Maar ik denk daardoor wel elke dag weer dat alles wat er gebeurt is, me gemaakt hebben zoals ik nu ben. Ik ben trots op wie ik ben. En ik heb nog een heel leven voor me en ik moet de kansen grijpen die ik pakken kan. Ik hou van positieve aandacht. Maar ik heb wel moeite om mezelf te beheersen en te accepteren zoals mijn leven gelopen is. Het moeilijkste voor mij is dat ik op het moment echt heel erg gevoelig ben. ook heeft de depressie zijn littekens achtergelaten. Ze zeggen wel dat kinderen niets voelen of snappen.. Maar ze zijn slimmer als volwassenen denken.

GODBLESSUS!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen