Foto bij deel 39

voila :) dit zijn de personen achter dit verhaal :D maar de blonde is eigelijk het brein :D &&&& danku aan degene die dit verhaal lezen , egt waar ! we love youuu! en mssn een abo ? alvast bedankt :) <3

ik kwam aan bij de Boulevard , en ik stapte wat verder zodat ik beter overzicht zou hebben over de boulevard maar .... geen Zayn te zien
ik voelde plots 2 sterke arme rond mijn middel en ik draai me om. ik zie dat het Zayn is en een glimlach verschijnt op mijn gezicht en vervolgens kus ik hem .
we beeindigen de kus en hij laat me los. ik doe een stap naar achter zodat ik zayn's outfit eens goed kon bekijken.
'je ziet er goed uit Malik.' zeg ik en hij begint te blozen .
hij had een zwarte broek met een wit hemd en een kostum vestje aan en een das... met natuurlijk sneakers. het is en blijft een jongen.
'dankje , en jij ook Van Laer.' zegt hij en neemt mijn hand vast en begelijd me naar een tafeltje dat omringd is door rozenblaadjes en kaarsjes .
hij schuifd mijn stoel naar achter en ik ga zitten en hij zet zich ook neer.
'woow , het is hier echt heel mooi' zeg ik en ik kijk rond.
'wacht maar tot straks.'zegt hij en hij wiebelt met zijn ogen wat mij doet lachen.
de ober brengt ons eten , en een fles wijn .
Zayn staat recht en hij pakt mijn hand vast en ik sta ook recht.
we wandelen even en dan moeten we een trapje af en we belanden in het zand.ik doe mijn schoenen uit en hou ze in mijn hand en met mijn andere hand hou ik zayn vast.
we komen aan bij een bootje en Zayn stapt op de steiger en ik volg hem.
Zayn pakt de peddels en vaart ons naar een eilandje.
'ik wist niet dat er eilanden waren in londen'vraag ik en ik kijk hem aan .
'ik wist het ook eerst niet tot dat ik is ging varen en dan kwam ik dit tegen.' zegt hij.
we komen aan, aan het eiland en leggen het bootje vast , en we wandelen even.
in de verte zie ik een deken liggen en kaarsen er rond.
we wandelen er naar toe en gaan zitten , Zayn had nog een fles wijn bij en schenkt in .
we gaan liggen en we kijken naar de sterren.
'iloveyou Zayn' zeg ik en ik ga op zijn borstkas liggen .
'iloveyou to dagmar and i never wanna lose you0' zegt hij en een glimlach siert zijn gezicht.ik geef hem een kus en ga ondertussen met mijn hand door zijn haar.
die kus duurde eeuwig en hij was geweldig. ik hou van hem .
'ik en de jongens hebben besloten om het overmorgen bij de persconverentie bekend te maken van jou en mij en van Niall en Merel.' zegt hij en ik knik .
het was stil , maar aangenaam stil.
ik rilde even , ik had beter een jas aangedaan.
'heb je het koud?' vraagt hij en ik schud mijn hoofdt en hij lacht 'wat kan jij toch koppig zijn.' zegt hij.
'alles om deze avond langer te laten duren.' antwoord ik hem en ik geef hem een kus en ik ga op hem liggen .
daar liggen we dan 2 verliefde op elkaar , lachend en kussend.
kan mijn leven nog beter ?

Merel Van Laer
Dagmar stapte haar auto in en vertrok naar haar date met Zayn. ik ben zo blij voor haar dat ze zo iemand goed voor haar heeft gevonden.
ik zwaai nog even en ik sluit de deur en ik ga in de zetel zitten en ik zet de tv op.
*brrr brrr brrrrrrrrr*
*je hebt 1 nieuw bericht van ; NiallLiefje ??*
ik open het en lees het.
*My lovee,
Zayn is weg en de jongens
en ik vragen ons af of je wilt komen ?
PS , als je komt neem je gitaar mee ;D
xxx Niall *
Ik las het en ik stuurde snel iets terug.
*Liefjee ,
natuurlijk kom ik! met veel plezier!
& oke ik neem mijn gitaar mee ;D iloveyou
xxx Merel *

Reageer (4)

  • 1Dlovees

    haha dankje :D & ofcourse xd

    1 decennium geleden
  • Little_Biatch

    i'm in love with the storie
    snel verder

    1 decennium geleden
  • 1Dlovees

    dankje ! xx

    1 decennium geleden
  • 1celineke1

    i love it!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen