Dankwoord
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (14)
Naomi, echt. Zo erg bedankt voor het schrijven van dit verhaal. Ik heb het met plezier gelezen en had zelfs bijna hartverzakkingen als het spannend was. Had tranen in mijn ogen bij de zielige stukjes. Dan had je tenslotte ook nog het seks hoofdstukje waar ik de perv kon uithangen, hihi. Gewoon heel erg bedankt. Het was echt een leuk en goed verhaal, hihi.
1 decennium geledenNog veel succes met de achterliggende reden waarom je dit verhaal hebt geschreven. Ik hoop dat je hem kan vergeten en dat je verder kan gaan met andere jongens en daar lekker je emoties op los kan laten. Hihi. Nee, maar echt hoor meis. Ik hoop écht dat je hem kunt vergeten.
Nogmaals, als je wilt praten of advies nodig hebt van iemand, je kan altijd bij mij terecht.
I really loved this story!
En weetje, eigenlijk vond ik Justin niet echt speciaal of leuk ofzo. Ik had eerder een hekel aan hem, maar op de een of andere manier begon ik hem door dit verhaal te respecteren, so thank you for that (:
Love Ya en ga deze story echt missen(K)
1 decennium geledenik hou ook van jou hoor, schatje. hihi.
1 decennium geledenik ga deze story missen(H)
1 decennium geleden