Foto bij deel 38

dit is het kleedje van Merel :)

'omdat ik die van oma heb gekregen en sinds ze dood is durf ik het niet meer aan te doen. ik ben bang dat ik het kapot doe of het vuil maak' zeg ik stil en ik ga op mijn bed zitten .
Niall komt naast me zitten en hij heeft nog steeds het kleedje vast.ik pak het vast en frul er wat aan terwijl Niall op mijn rug wrijft .
'het is echt een mooi kleedje en je oma zou trots zijn dat je het aandoet , ze zal het spijtig vinden dat je het in je kast laat hangen. ' zegt hij en ik knik .
ik leg het kleedje in mijn koffer , en ik doe mijn koffer dicht. vervolgens ga ik terug naast Niall zitten en ik leg mijn hoofd op zijn schouder.
hij tilt mijn hoofd op en geeft me een kus.
na de kus kijk ik recht in zijn zeeblauwe ogen en ik weet dat dit de jongen is waar ik voor de rest van mijn leven wil bijzijn.


AAANKOMST LONDEN:
Dagmar Van Laer
'aah eindelijk terug 'thuis'' zeg ik en ik ga in de zetel zitten.
'jaa ik ben ook blij' zegt Merel die naast me is komen zitten. we hadden afscheid genomen van de jongens en zijn naar ons eigen huis gegaan voor uit te pakken .
merel stond recht en pakte het canvasdoek van ons en de jongens en hong het boven de openhaard en die van haar en Niall ging ze in haar slaapkamer hangen .
ik stond ook recht en ging naar mijn kamer mijn spullen uitpakken.
*brrr brrrr brrrrr*
*1nieuw bericht van Zayn ??*
ik opende het met een glimlach op mijn gezicht en las het.
'heej liefje ,
7uur boulevard
surprise!! (thuis niet eten)
xx Zayn ?'
ik lachtte en ik keek op de klok ; 5uur ,
ik kon nog rustig uitpakken en me dan aankleden .
ik douchte me en deed mijn ondergoed aan , en ging voor mijn kast staan
'MEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL , kom is naar hier' roep ik door het huis .
'wat is er' vraagt ze en ze kijkt me aan.
'ik heb een date met Zayn maar ik weet niet wat ik moet aandoen.' zeg ik
'zo kun je ook gaan ,Zayn zal het leuk vinden.' zegt ze en we beginnen te lachen.
'ik meen het Merel , HELP.' zeg ik wanneer we uitgelachen zijn en ze knikt.
even later later lag er een berg kleren op haar bed maar we hadden nog steeds het perfecte niet gevonden.
'ik geef het op' zeg ik en Merel komt naast me zitten .
'ooh wacht , dit ..... en dat kun je toch met dit combineren ?' zegt ze en ik knik enthousiast.
even later had ik een zwart kleedje vast met een rode handtas een beige blazer en mijn 'AnnLemmens' heels. http://weheartit.com/entry/29101131

ik ga naar de badkamer en doe mijn make-up en stijl mijn haar en ik doe mijn kleren aan .
Merel komt in de deuropening staan en bekijkt me van kop tot teen.
'dagmar je ziet er bangelijk uit , zayn mag geluk hebben met jou.' zegt ze en ik maak een 'ahw.' geluidje .
'alé hop , je moet gaan sweety.' zegt ze en ik doe snel mijn hakken aan. de hakken waren heel speciaal want de hak was beplakt met diamanten. in belgie noemen ze dit de Ann Lemmens hakken .
ik stap in de auto en vertrek richting de Boulevard.

Reageer (2)

  • 1Dlovees

    dankje :) & tuurlijk xd

    1 decennium geleden
  • Little_Biatch

    mooi geschreven
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen