Foto bij 0.3

Damn. heb gister geen tijd gehad om te schrijven. ben door mijn knie gegaan tijdens gym. moest toch naar mijn paardrijles maar niet om te rijden maar om een privé les af te spreken met mijn instructrice. daarna naar huis gegaan snel gegeten. Daarna naar mijn Beste vriendin om af te spreken over mijn broertjes spoken tocht van schoolkamp waarbij we helpen. en toen ik thuis kwam was ik kapot.

maar dus. i hope you enjoy it.
xo

Ik bleef nog heel even bij Sandra maar daarna moest ik echt naar huis. Anders had ik dadelijk weer problemen met pap. Ik help Sandra even met opruimen en dan lopen we samen naar buiten. Voor ik mijn fiets pak geef ik Sandra nog een knuffel. "We spreken elkaar nog wel op whats app." Ze knikt even en zegt dan en beetje bevelend dat ik dan toch weg moet. Ik stap op mijn fiets en rij weg. "DOEI LIEF! TOT MORGEN!" riep ik nog achterom. "DOEI BABE, TOT MORGEN!" Ik fiets zo snel als ik kan naar huis want ik heb honger en ik ben helemaal gebroken. Tot mijn grote verbazing ben ik binnen een kwartier thuis. "Ik ben thuis!" Roep ik door het huis, maar ik krijg geen antwoord. "Hallo is daar iemand? HALLO?!" Weer krijg ik geen antwoord. Ik loop snel naar de keukenen op het kook eiland ligt een Briefje. Kyra, Ik moet vandaag over werken dus ben pas laat thuis. Ben blijft bij Mama slapen jij mag kijken wat je doet. Hier is wat geld voor een Pizza. xoxo Papa. Ik zucht, sinds papa een betere baan heeft gekregen is hij nooit meer thuis. Ik bel naar de pizzaria uit ons dorp en bestel een pizza Mozzarella. Als ik dat gedaan heb loop ik naar boven naar mijn kamer en pak mijn Laptop. Als ik die heb gepakt loop ik weer terug naar beneden en ga in de woonkamer zitten. Ik leg mijn laptop op de bank en pak mijn IPhone, tijd om Liam terug te smsen.Heeeii <3, Ja hoor is goed! Heb er zo verschrikkelijk veel zin in! En ik mis je :'( xoxokyra. Ik keek rustig naar hoe het berichtje verzonden werd en zuchtte. Toen ik zag dat het berichtje verzonden was pakte ik mijn Laptop op schoot en zetten hem aan. Toen hij opgestart was zette ik gelijk internet aan en ging op tumblr. Dat was gewoon iets wat ik standaard deed, Tumblr. 's morgends als ik wakker werd net alsof ik de krant las. En 's avonds voor ik naar bed ging en meestal ook als ik moest leren. Voor ik het wist ging de bel en ik deed open. Ik dacht dat het de pizzabezorger dus ik pakte het geld en deed de deur open. Maar op het moment dat ik de deur open deed kwam Sandra naar binnen gesprongen. 'KYRA! Kan ik bij jou blijven slapen vandaag ik ben alleen thuis. En ik verveel me." Ik lachte even want ik verveelde me ook best wel. "Ja tuurlijk kan dat! Ben blijft weer eens bij mam slapen en pap is weer eens laat thuis. Als hij al thuis komt vandaag..." terwijl ik dit zeg pakt ze haar tas en laat ik haar binnen. Zo slim als Sandra is heeft ze ook haar laptop mee genomen en start hem op. Zo zitten we nog ongeveer tien minuten tot de bel weer gaat. Ik pak het geld en loop weer naar de deur. Gelukkig is het deze keer wel de pizzabezorger. Ik geef hem het geld en pak de pizza aan, als de jongen weer weg is loop ik naar binnen zet de pizza op het kookeiland en pak twee borden. "Sandra?! je hebt nog niet gegeten of wel?" roep ik naar de woonkamer. Sandra komt rustig de keuken binnen gelopen en gaat zitten "nee nog niet gegeten." zegt ze rustig. "Dacht ik al." zeg ik lachend terwijl ik naar de koelkast loop en een fles cola met twee bekers op tafel zet. Ik schenk wat Cola in en Sandra doet de pizza doos open en legt op ieder bord een stuk pizza. Als ik zit pakken we allebei het stuk pizza en beginnen te eten. Als we de pizza op hebben leg ik alles in de vaatwasser en kijken we elkaar aan. "wat zullen we gaan doen?" vraag ik en gooi de pizzadoos weg. "zullen we een film kijken?" Ik knik want dat is misschien wel het beste wat we kunnen doen. Samen lopen we naar boven naar mijn kamer en ik loop naar mijn kast en pak er mijn pyjama uit. Sandra ritst haar tas open en pakt daar haar pyjama uit. Ik loop naar de badkamer waar ik me snel omkleed en mijn haar in een knot doe. Als ik mijn kamer in loop zie ik Sandra al omgekleed op mijn bed zitten. We lopen samen naar beneden en ik zet de tv aan. "Welke film willen we kijken? The vow?, Letters to juliete?, The five-year engagement?, What to expect when you're expecting?, The lucky one?, The hungergames?" Ik keek nog heel even voor andere leuke films maar we hadden er geen meer. "Zullen we the lucky one kijken?" vroeg Sandra en keek me vrolijk aan. Ik knikte en zetten de film aan pakte onze glazen cola een zak chips en 2 fleece dekens. Zo keken we de film af en natuurlijk moest ik weer huilen. Toen de film afgelopen was liepen we naar boven en kropen we in mijn bed. Toen ik bijna in slaap viel begon mijn telefoon te trillen. Ik keek op en zag dat ik een smsje van Liam had. Heei babe, ik mis jou ook. maar slaap lekker en spreek je morgen xoxo <3. Ik smstje even snel terug. Heei <3, slaap lekker. xoxo en viel daarna met een lach in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen