Foto bij I'm model, youre my love -Jackson Rathbone- 6

Deel 6 =)

...

Lees maar gewoon ;)

nogaltijdjacksonpov.


Flitssss!

Delfie: Shit paparazzi! Wat doen die hier? Hoe, hoe komen ze hier? Dit is op een hoge verdieping. Shit he.

Jah dat dacht ik nu ook. Nu ging ik haar net kussen komt die stomme paparazzi er weer tussen!
Die komen ook altijd op de verkeerde momenten? Maar wat gaat er nu wel niet in de kranten staan? Voor mij is dat niet zo erg maar Delfie vertelde dat ze van Natasha geen vriend mogt.
Of ze zich er aan houd is nog iets anders.
Dit is echt vreselijk. Als ik weet wie die foto heeft getrokken he maar die is nog niet jarig!

-Delfie pov.-

OH nee! Nu ging ik net misschien met Jackson kussen komt die stomme paparazzi daar weer tussen!
Wat gaat Natasha zeggen? Oh oh... Ze gaat natuurlijk denken dat hij mijn vriend is.
Jammer genoeg niet waar!
Ik moet haar zien te overtuigen dat wij echt niks met elkaar hebben. Maar als ik die paparazzi te pakken krijg he!

Jackson: Misschien kunnen we toch best effe de gordijnen dicht doen en de deur op slot.
Wat stom dat we dat vergeten waren. De paparazzi vervormd al die dingen altijd!


Ik doe snel de gordijnen dicht en ga dan terug bij Jackson zitten.
Hij buigt weer naar me toe...


Klop klop!



Jackson? Zit je hier?
Kom! We moeten nog naar een vergadering van Twilight! Dat weet je toch.


Aan de stem te horen was het Ashley. Ze komen echt allemaal op de verkeerde momenten!

Next?

Reageer (4)

  • SanneCullen

    sommige mensen komen op de verkeerde momenten binnen ;) I know :P
    maarja: snel verder!!!
    (doeg)

    1 decennium geleden
  • Puppy

    snel verder hij is echt top ^^
    en het is echt kut als mensen je de hele tijd op verkeerde moment komen storen:P

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    Oh ships hey snel verder sirius als je het waagt om te stoppen :|

    SNEL VERDER (typing)(typing)

    (K)

    1 decennium geleden
  • Fennec

    Jaaah.... verder dit is verslavend^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen